Ambiciózní vpád společnosti Xiaomi na trh s elektrickými vozidly začal velmi úspěšně. Čínský technologický gigant začal s předstihem dodávat upravené verze svého prvního elektrického modelu, sedanu SU7. Společnost zpočátku vyráběla pouze speciální, takzvanou Founders Edition, kde si zákazník nemohl vybrat specifikaci vozu.
Nyní jsou k dispozici také první automobily nakonfigurované přesně podle přání zákazníků. To je vítanou zprávou jak pro vedoucí pracovníky Xiaomi, kteří hovoří o třikrát až pětkrát vyšším zájmu než bylo plánováno, tak pro nedočkavé zákazníky. Rychlá reakce automobilky je nejen povzbudivá z pohledu převažující poptávky, ale také proto, že společnost, která de facto přichází do neznámého prostředí, dokázala na velký zájem velmi rychle reagovat. Také se zdá, že předchozí úspěch SU7 naznačuje, že pověst značky Xiaomi ohledně kvality a inovací ve světě spotřební elektroniky se bez problémů přenáší také do světa automobilů.
K rychlému startu Xiaomi SU7 s největší pravděpodobností přispívá několik faktorů: elektrický sedan nabízí působivé specifikace, které mnohdy překonávají výbavu zavedených konkurentů a přináší je za velmi příznivou cenu. Již základní model, který v přepočtu začíná na necelých 28 000 eurech (tj. cca 700 tisíc korun), nabízí špičkové funkce a elegantní, moderní design. Věříme, že technologická firma zvládne značný zájem a že zákazníci nebudou nuceni snášet dlouhé čekací doby, což je významným problémem, který trápí řadu jiných výrobců.
Čtěte také: Technologická symfonie. Podívejte se, jak Xiaomi vyrobí auto za 76 sekund
Xiaomi SU7 přichází ve třech odlišných variantách: Standard, Pro a Max. Poslední dva uvedené modely nabízí baterii o kapacitě 101 kWh, přičemž varianta Max nabízí bleskové zrychlení, když z 0 na 100 km/h zvládá zrychlit za pouhých 2,78 sekundy.
Xiaomi, které je povzbuzeno úspěchem svého modelu, současně posiluje svou infrastrukturu a do konce roku chce rozšířit prodejní síť na 40 míst po celé Číně. Také se proslýchá, že automobilka pracuje na SUV modelu a na dalším, cenově příznivějším elektromobilu. Xiaomi ale své budoucí plány drží pod pokličkou a aktuálně se zaměřuje na maximalizaci prodejů své současné hvězdy, modelu SU7.
Ambiciózní vpád společnosti Xiaomi na trh s elektrickými vozidly začal velmi úspěšně. Čínský technologický gigant začal s předstihem dodávat upravené verze svého prvního elektrického modelu, sedanu SU7. Společnost zpočátku vyráběla pouze speciální, takzvanou Founders Edition, kde si zákazník nemohl vybrat specifikaci vozu.
Nyní jsou k dispozici také první automobily nakonfigurované přesně podle přání zákazníků. To je vítanou zprávou jak pro vedoucí pracovníky Xiaomi, kteří hovoří o třikrát až pětkrát vyšším zájmu než bylo plánováno, tak pro nedočkavé zákazníky. Rychlá reakce automobilky je nejen povzbudivá z pohledu převažující poptávky, ale také proto, že společnost, která de facto přichází do neznámého prostředí, dokázala na velký zájem velmi rychle reagovat. Také se zdá, že předchozí úspěch SU7 naznačuje, že pověst značky Xiaomi ohledně kvality a inovací ve světě spotřební elektroniky se bez problémů přenáší také do světa automobilů.
K rychlému startu Xiaomi SU7 s největší pravděpodobností přispívá několik faktorů: elektrický sedan nabízí působivé specifikace, které mnohdy překonávají výbavu zavedených konkurentů a přináší je za velmi příznivou cenu. Již základní model, který v přepočtu začíná na necelých 28 000 eurech (tj. cca 700 tisíc korun), nabízí špičkové funkce a elegantní, moderní design. Věříme, že technologická firma zvládne značný zájem a že zákazníci nebudou nuceni snášet dlouhé čekací doby, což je významným problémem, který trápí řadu jiných výrobců.
Čtěte také: Technologická symfonie. Podívejte se, jak Xiaomi vyrobí auto za 76 sekund
Xiaomi SU7 přichází ve třech odlišných variantách: Standard, Pro a Max. Poslední dva uvedené modely nabízí baterii o kapacitě 101 kWh, přičemž varianta Max nabízí bleskové zrychlení, když z 0 na 100 km/h zvládá zrychlit za pouhých 2,78 sekundy.
Xiaomi, které je povzbuzeno úspěchem svého modelu, současně posiluje svou infrastrukturu a do konce roku chce rozšířit prodejní síť na 40 míst po celé Číně. Také se proslýchá, že automobilka pracuje na SUV modelu a na dalším, cenově příznivějším elektromobilu. Xiaomi ale své budoucí plány drží pod pokličkou a aktuálně se zaměřuje na maximalizaci prodejů své současné hvězdy, modelu SU7.