Bugatti možná chystá elektrický sedan

Na internetu se nedávno objevily zprávy o tom, že se Bugatti chystá uvést elektromobil. Nové informace z Velké Británie teď na tenhle stroj vrhají trochu více světla.

Podle portálu CAR se Bugatti bez spalovacího motoru chystá na rok 2023 a bude posazeno na prodloužené platformě převzaté z Porsche Taycan.

Nové čtyřdveřové Bugatti údajně ponese název Royale a snižovat hmotnost bude především využitím spousty uhlíkového vlákna. A zatímco Taycan je zhruba 4,85 metru dlouhý, bude jeho francouzský protějšek ještě delší a protáhne se nad pět metrů, aby prý působil luxusněji.

Pokud jde o design, mohl by tenhle EV převzít část vzhledu od Chironu, ale část také od některých retro záležitostí, například původního modelu Type 41 vyráběného na přelomu 20. a 30. let. O interiéru toho moc nevíme, nicméně vzhledem k cenovce atakující zespodu 20 milionů korun (700 tisíc eur) si ho půjde nejspíš dost přizpůsobit obrazu svému.

Zatímco Porsche Taycan nabídne více než 600 koní, Bugatti Royale bude mít pod kapotou ještě o pár ořů více. Díky třem elektromotorům jich chce mít zhruba 870. Pravděpodobně se dočkáme i pohonu všech čtyř kol a solid-state baterií, jakož i možností autonomního řízení na úrovni čtyři (byť nevíme, kdo by je u takového auta, které musí být radost řídit, využíval).

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Bugatti možná chystá elektrický sedan

Na internetu se nedávno objevily zprávy o tom, že se Bugatti chystá uvést elektromobil. Nové informace z Velké Británie teď na tenhle stroj vrhají trochu více světla.

Podle portálu CAR se Bugatti bez spalovacího motoru chystá na rok 2023 a bude posazeno na prodloužené platformě převzaté z Porsche Taycan.

Nové čtyřdveřové Bugatti údajně ponese název Royale a snižovat hmotnost bude především využitím spousty uhlíkového vlákna. A zatímco Taycan je zhruba 4,85 metru dlouhý, bude jeho francouzský protějšek ještě delší a protáhne se nad pět metrů, aby prý působil luxusněji.

Pokud jde o design, mohl by tenhle EV převzít část vzhledu od Chironu, ale část také od některých retro záležitostí, například původního modelu Type 41 vyráběného na přelomu 20. a 30. let. O interiéru toho moc nevíme, nicméně vzhledem k cenovce atakující zespodu 20 milionů korun (700 tisíc eur) si ho půjde nejspíš dost přizpůsobit obrazu svému.

Zatímco Porsche Taycan nabídne více než 600 koní, Bugatti Royale bude mít pod kapotou ještě o pár ořů více. Díky třem elektromotorům jich chce mít zhruba 870. Pravděpodobně se dočkáme i pohonu všech čtyř kol a solid-state baterií, jakož i možností autonomního řízení na úrovni čtyři (byť nevíme, kdo by je u takového auta, které musí být radost řídit, využíval).

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."