Do teď přesně nevíme, jak to bylo s trapasem Tesly na představení Cybertrucku, jisté je jen jedno. Okna vozu se podařilo rozbít kovovou koulí.
Tesla si tak se svým Cybertruckem trochu hraje na jakousi odolnost proti ručním palným zbraním. Jiné automobilky ale nabízejí vozy, které jsou přímo dělané na to, aby vydržely opravdu brutální útoky a to i útočnými puškami a granáty.
Comes with bulletproof windows and offers splinter protection in case it gets hit by a metal ball: The new BMW X5 Protection VR6: https://t.co/XnMPixFvRx
[Combined fuel consumption and CO2 emission: 13.0 l/100 km; 298 g/km. Further information: https://t.co/3Hw3jgS6fo] pic.twitter.com/fn5uXAYawo
— BMW (@BMW) November 22, 2019
BMW tak využilo příležitosti a trochu si přihřálo na trapasu Muska polívčičku se svojí opancéřovanou X5. Ne nijak agresivně, ale spíše jde o malý rýpanec směrem k Tesle v podobě dovětku “…pro případ, že dostane zásah ocelovou koulí”. Takové věci se mezi velkými výrobci aut považují za nevinné pošťuchování a mohli jsme je vidět už mnohokrát.
Je ale velice tenká hranice mezi “elegantním rýpnutím” a agresivní reklamou na hraně lži, kterou před pár lety předváděla jistá automobilka, která se snaží konkurovat škodovce.
Do teď přesně nevíme, jak to bylo s trapasem Tesly na představení Cybertrucku, jisté je jen jedno. Okna vozu se podařilo rozbít kovovou koulí.
Tip: Test BMW i3: městský elektrohobit pro boháče
Tesla si tak se svým Cybertruckem trochu hraje na jakousi odolnost proti ručním palným zbraním. Jiné automobilky ale nabízejí vozy, které jsou přímo dělané na to, aby vydržely opravdu brutální útoky a to i útočnými puškami a granáty.
Comes with bulletproof windows and offers splinter protection in case it gets hit by a metal ball: The new BMW X5 Protection VR6: https://t.co/XnMPixFvRx
[Combined fuel consumption and CO2 emission: 13.0 l/100 km; 298 g/km. Further information: https://t.co/3Hw3jgS6fo] pic.twitter.com/fn5uXAYawo
— BMW (@BMW) November 22, 2019
BMW tak využilo příležitosti a trochu si přihřálo na trapasu Muska polívčičku se svojí opancéřovanou X5. Ne nijak agresivně, ale spíše jde o malý rýpanec směrem k Tesle v podobě dovětku “…pro případ, že dostane zásah ocelovou koulí”. Takové věci se mezi velkými výrobci aut považují za nevinné pošťuchování a mohli jsme je vidět už mnohokrát.
Je ale velice tenká hranice mezi “elegantním rýpnutím” a agresivní reklamou na hraně lži, kterou před pár lety předváděla jistá automobilka, která se snaží konkurovat škodovce.