Čína je pro elektromobily obrovsky významný trh. Jak výrobně, tak prodejně. Ví to všichni významní výrobci a BMW chystá pro Čínu vlastní Mini.
Děje se tak ve spolupráci s firmou Great Wall a nyní konečně víme pár detailů o této kooperaci, která vyústila ve společný podnik Spotlight Automotive. Továrna by měla stát v provincii Jiangsu a první elektrická Mini by měla z výrobní linky začít sjíždět v roce 2021.
Produkční kapacita by měla být zhruba 160 000 vozů ročně. Investiční objem projektu dosáhl výše 670 milionů eur, což je asi 17,28 miliard korun. Obě firmy budou ze spolupráce samozřejmě těžít co nejvíce. BMW bude mít skvělý odbyt elektromobilů a Great Wall očekává částečné otevření příležitostí ve světe. Duo má v plánu i vývoj společně platformy a vytvoření nové značky elektromobilů. To už ale hodně předbíháme, nejdříve si počkáme na to, jak elektrické Mini uspěje na čínském trhu.
Zdroj: electrive
Čína je pro elektromobily obrovsky významný trh. Jak výrobně, tak prodejně. Ví to všichni významní výrobci a BMW chystá pro Čínu vlastní Mini.
Děje se tak ve spolupráci s firmou Great Wall a nyní konečně víme pár detailů o této kooperaci, která vyústila ve společný podnik Spotlight Automotive. Továrna by měla stát v provincii Jiangsu a první elektrická Mini by měla z výrobní linky začít sjíždět v roce 2021.
Produkční kapacita by měla být zhruba 160 000 vozů ročně. Investiční objem projektu dosáhl výše 670 milionů eur, což je asi 17,28 miliard korun. Obě firmy budou ze spolupráce samozřejmě těžít co nejvíce. BMW bude mít skvělý odbyt elektromobilů a Great Wall očekává částečné otevření příležitostí ve světe. Duo má v plánu i vývoj společně platformy a vytvoření nové značky elektromobilů. To už ale hodně předbíháme, nejdříve si počkáme na to, jak elektrické Mini uspěje na čínském trhu.
Zdroj: electrive