Bezdrátové dobíjení elektromobilů poprvé také ve Španělsku

Endesa představila před pár dny systém bezdrátového dobíjení pro elektrické vozy. S tímto rychlodobíjením je možné dobít baterii na 80% za pouhých 15 minut.

Energetická společnost Endesa tento systém vyvíjela společně s Fundación Circe, což je španělské výzkumné středisko. Vše je založeno na bezdrátovém, indukčním dobíjení. Díky tomu nemusí řidiči opouštět svá vozidla a manipulovat nějakým způsobem se zásuvkami. Stačí chvilku “posedět” a nic nemusíte dělat, jen přihlížet, jak se vám baterie dobíjí.

endesa

Navíc, nemusíte najet přesně na vysílač, stačí poblíž. Ihned potom, co tento vysílač detekuje přítomnost vozu, začne s přenosem energie. Proces se automaticky zastaví, jakmile je baterie dobita, nebo když se auto příliš vzdálí od vysílače. Systém je navržen pro přenos 30 kW výkonu.

Další výhodou tohoto dobíjení je fakt, že může být instalováno téměř v jakékoliv lokalitě. Je totiž velmi malé a nabízí ochranu proti vandalismu a přírodním vlivům. Podle tiskové zprávy je také tento systém naprosto bezpečný.

Jakmile se vše dokončí, mohou být tato zařízení vystavěna například na autobusových zastávkách, kdy se během čekání na cestující autobus pohodlně bude moci dobíjet, nebo na různých terminálech, či na čerpacích stanicích.

via: green.autoblog.com

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Bezdrátové dobíjení elektromobilů poprvé také ve Španělsku

Endesa představila před pár dny systém bezdrátového dobíjení pro elektrické vozy. S tímto rychlodobíjením je možné dobít baterii na 80% za pouhých 15 minut.

Energetická společnost Endesa tento systém vyvíjela společně s Fundación Circe, což je španělské výzkumné středisko. Vše je založeno na bezdrátovém, indukčním dobíjení. Díky tomu nemusí řidiči opouštět svá vozidla a manipulovat nějakým způsobem se zásuvkami. Stačí chvilku “posedět” a nic nemusíte dělat, jen přihlížet, jak se vám baterie dobíjí.

endesa

Navíc, nemusíte najet přesně na vysílač, stačí poblíž. Ihned potom, co tento vysílač detekuje přítomnost vozu, začne s přenosem energie. Proces se automaticky zastaví, jakmile je baterie dobita, nebo když se auto příliš vzdálí od vysílače. Systém je navržen pro přenos 30 kW výkonu.

Další výhodou tohoto dobíjení je fakt, že může být instalováno téměř v jakékoliv lokalitě. Je totiž velmi malé a nabízí ochranu proti vandalismu a přírodním vlivům. Podle tiskové zprávy je také tento systém naprosto bezpečný.

Jakmile se vše dokončí, mohou být tato zařízení vystavěna například na autobusových zastávkách, kdy se během čekání na cestující autobus pohodlně bude moci dobíjet, nebo na různých terminálech, či na čerpacích stanicích.

via: green.autoblog.com

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."