Německá automobilka Audi se podle všeho chystá snížit výrobu svého Audi e-tron SUV, který produkuje v bruselské továrně. S informací přicházejí belgické noviny L’Echo, na vině jsou prý omezené dodávky baterií.
Článek uvádí, že podle interních dokumentů automobilky Audi původně na rok 2019 plánovalo vyrobit 55 830 kusů e-tron vozů. Avšak údajně nejde všechno podle plánu, a tak se musela výroba zredukovat pouze na 45 242 kusů těchto automobilů. Za všechno prý můžou baterie, které LG nedodává tak, jak by mělo. Otázkou však je, zda zatím náhodou nestojí i nízká poptávka.
Aktuálně německá automobilka vyrobí 160 kusů e-tron vozidel denně a do konce září plánují navýšit produkci až na 293 e-tronů za den. Zaměstnancům, kteří v továrně pracují se také zvýší pracovní doba z 6 hodin na 8 hodin denně, pracovat však budou pouze 4 dny v týdnu. Další smutnou zprávou je, že nedostatek baterií také údajně zpomalí produkci verze Audi e-tron Sportback, který měla podle původních plánů vstoupit do výrobu již v letošním roce. Podle belgických novin se ho však dočkáme až v roce 2020.
Zdroj: Electrek
Německá automobilka Audi se podle všeho chystá snížit výrobu svého Audi e-tron SUV, který produkuje v bruselské továrně. S informací přicházejí belgické noviny L’Echo, na vině jsou prý omezené dodávky baterií.
Článek uvádí, že podle interních dokumentů automobilky Audi původně na rok 2019 plánovalo vyrobit 55 830 kusů e-tron vozů. Avšak údajně nejde všechno podle plánu, a tak se musela výroba zredukovat pouze na 45 242 kusů těchto automobilů. Za všechno prý můžou baterie, které LG nedodává tak, jak by mělo. Otázkou však je, zda zatím náhodou nestojí i nízká poptávka.
Aktuálně německá automobilka vyrobí 160 kusů e-tron vozidel denně a do konce září plánují navýšit produkci až na 293 e-tronů za den. Zaměstnancům, kteří v továrně pracují se také zvýší pracovní doba z 6 hodin na 8 hodin denně, pracovat však budou pouze 4 dny v týdnu. Další smutnou zprávou je, že nedostatek baterií také údajně zpomalí produkci verze Audi e-tron Sportback, který měla podle původních plánů vstoupit do výrobu již v letošním roce. Podle belgických novin se ho však dočkáme až v roce 2020.
Zdroj: Electrek