Jednou z největších výhod elektromobilů je fakt, že u nich není třeba měnit některé spotřební díly a náplně, jako u klasických spalovacích aut. Jenže Audi e-tron je zřejmě jiného názoru.
TIP: Audi e-tron GT v Avengers má benzinový motor. Alespoň podle filmu
Vzhledem k tomu, že e-trony (test) už jsou nějaký čas na trhu, tak už mají některé najetou solidní porci kilometrů. Problém je v tom, že po určitém intervalu si vůz řekne o výměnu oleje a servisní prohlídku.
To samozřejmě zní jako hloupost, vždyť u elektromobilu nemáte stejné komponenty jako u konvenčních vozů a třeba v případě Tesly již bylo jasně řečeno, že elektromobil nepotřebuje žádnou výměnu maziva. Jedná se tedy zřejmě o chybu, v Audi možná nepřemýšleli moc nad tím, že elektromobily potřebují trochu jiný software, než vozy se spalovacími motory a nechali tam zkrátka standardní servisní interval.
Kontrola v servisu by ale proběhnout měla. Technici zkontrolují baterii, stav podvozku a zavěšení, stav brzdových destiček, stav pneumatik a jejich nahuštění, stěrače, ale třeba i to, jestli není prošlá lékárnička. A možná, že proběhne i update softwaru, aby příště vůz majitele nevyděsil se žádostí o výměnu motorového oleje.
zdroj: Electrek
Jednou z největších výhod elektromobilů je fakt, že u nich není třeba měnit některé spotřební díly a náplně, jako u klasických spalovacích aut. Jenže Audi e-tron je zřejmě jiného názoru.
TIP: Audi e-tron GT v Avengers má benzinový motor. Alespoň podle filmu
Vzhledem k tomu, že e-trony (test) už jsou nějaký čas na trhu, tak už mají některé najetou solidní porci kilometrů. Problém je v tom, že po určitém intervalu si vůz řekne o výměnu oleje a servisní prohlídku.
To samozřejmě zní jako hloupost, vždyť u elektromobilu nemáte stejné komponenty jako u konvenčních vozů a třeba v případě Tesly již bylo jasně řečeno, že elektromobil nepotřebuje žádnou výměnu maziva. Jedná se tedy zřejmě o chybu, v Audi možná nepřemýšleli moc nad tím, že elektromobily potřebují trochu jiný software, než vozy se spalovacími motory a nechali tam zkrátka standardní servisní interval.
Kontrola v servisu by ale proběhnout měla. Technici zkontrolují baterii, stav podvozku a zavěšení, stav brzdových destiček, stav pneumatik a jejich nahuštění, stěrače, ale třeba i to, jestli není prošlá lékárnička. A možná, že proběhne i update softwaru, aby příště vůz majitele nevyděsil se žádostí o výměnu motorového oleje.
zdroj: Electrek