Největší světový výrobce a dodavatel baterií pro elektrické vozy přichází s další revoluční baterií. Tentokrát ale nevylepší parametry a dojezd čistě elektrickým autům, ale těm kombinujícím více pohonů. Hybridní vozy díky ní získají zcela nový význam. I když nejde o baterii s pevným elektrolytem, navýší dodnes lepší dojezdy kolem 100 km až na čtyřnásobek.
Freevoy Super Hybrid Battery je první baterií pro hybridní vozidla, která navyšuje dojezd nad hranici 400 kilometrů. Když k tomu připočteme schopnost další jízdy na spalovací agregát, hybridní pohon získává zcela nový význam. Tato novinka jde i výborně v souladu s aktuálními prodejními trendy v domácí Číně. Plug-in hybridní automobily zde chytají nový dech a proto se i CATL více zaměřuje na vývoj této technologie.
Hybridní vozidla jsou stále oproti elektrickým pomalejší v nabíjení a dosud i jejich dojezd byl spíše doplňkový, než aby spalovacímu vozu výrazně ušetřil práci. Freevoy baterie ale nabízí rychlé 4C nabíjení a dojezd 280 kilometrů dokáže doplnit za pouhých deset minut. Baterie získaly novou povrchovou úpravu katody. Spolu s inovativním složením vysokonapěťového elektrolytu vytváří navíc ochranou nano vrstvu důležitých komponent.
S novou baterií by měla efektivita hybridního ústrojí vozu stoupnout nejméně o 20 procent. Nové řídící jednotky totiž zvýšily přesnost hlídání stavu nabití téměř o polovinu. I když ředitel společnosti příchod baterie uvádí nyní, vybrané čínské automobilky ji již začaly do vozidel montovat. Zatím jde však pouze o lokální výrobce. Dle uzavřených partnerství se ale nejpozději do roku 2030 dostane i do vozů známějších značek. Půjde například o vozy skupiny Geely, kam patří i Volvo.
Jak je poznat, CATL se nesnaží přinést revoluční výrobky pouze do čistě elektrického segmentu, i na přechodných vozech jim záleží. V celku jde o technologický přínos společnosti a zkvalitnění životního prostředí. Čínský bateriový gigant chrlí jednu novinku za druhou. Před necelým měsícem například představil baterii Tectrans určenou pro autobusy s garantovaným nájezdem 1,5 milionu kilometrů. Baterie vyniká především výbornou energetickou hustotou. CATL aktuálně ovládá více než třetinu globálního trhu.
Největší světový výrobce a dodavatel baterií pro elektrické vozy přichází s další revoluční baterií. Tentokrát ale nevylepší parametry a dojezd čistě elektrickým autům, ale těm kombinujícím více pohonů. Hybridní vozy díky ní získají zcela nový význam. I když nejde o baterii s pevným elektrolytem, navýší dodnes lepší dojezdy kolem 100 km až na čtyřnásobek.
Freevoy Super Hybrid Battery je první baterií pro hybridní vozidla, která navyšuje dojezd nad hranici 400 kilometrů. Když k tomu připočteme schopnost další jízdy na spalovací agregát, hybridní pohon získává zcela nový význam. Tato novinka jde i výborně v souladu s aktuálními prodejními trendy v domácí Číně. Plug-in hybridní automobily zde chytají nový dech a proto se i CATL více zaměřuje na vývoj této technologie.
Hybridní vozidla jsou stále oproti elektrickým pomalejší v nabíjení a dosud i jejich dojezd byl spíše doplňkový, než aby spalovacímu vozu výrazně ušetřil práci. Freevoy baterie ale nabízí rychlé 4C nabíjení a dojezd 280 kilometrů dokáže doplnit za pouhých deset minut. Baterie získaly novou povrchovou úpravu katody. Spolu s inovativním složením vysokonapěťového elektrolytu vytváří navíc ochranou nano vrstvu důležitých komponent.
S novou baterií by měla efektivita hybridního ústrojí vozu stoupnout nejméně o 20 procent. Nové řídící jednotky totiž zvýšily přesnost hlídání stavu nabití téměř o polovinu. I když ředitel společnosti příchod baterie uvádí nyní, vybrané čínské automobilky ji již začaly do vozidel montovat. Zatím jde však pouze o lokální výrobce. Dle uzavřených partnerství se ale nejpozději do roku 2030 dostane i do vozů známějších značek. Půjde například o vozy skupiny Geely, kam patří i Volvo.
Jak je poznat, CATL se nesnaží přinést revoluční výrobky pouze do čistě elektrického segmentu, i na přechodných vozech jim záleží. V celku jde o technologický přínos společnosti a zkvalitnění životního prostředí. Čínský bateriový gigant chrlí jednu novinku za druhou. Před necelým měsícem například představil baterii Tectrans určenou pro autobusy s garantovaným nájezdem 1,5 milionu kilometrů. Baterie vyniká především výbornou energetickou hustotou. CATL aktuálně ovládá více než třetinu globálního trhu.