Mezi fanoušky a propagátory elektromobily patří i olympijská vítězka snowboardistka Eva Adamczyková. V rámci svého partnerství s českým zastoupením automobilky Audi, převzala již druhý elektrický model německého výrobce. Po roční zkušenosti s Audi e-tron tentokrát přesedlala do Audi Q8 e-tron. Automobilka se tím pochlubila a svém facebookové profilu.
Podle Audi si naše snowboardová královna elektromobilitu totálně zamilovala. Pochvaluje si super zrychlení, plynulou a tichou jízdu. Na Audi e-tron, který používala doteď, však oceňovala i to, že se díky pohonu quattro v zimě dostala i tam, kde jiné čtyřkolky potřebovaly řetězy.
Audi Q8 e-tron je top modelem a faceliftovaným nástupcem Audi e-tron. Proti němu se však nedočkal pouze změn v exteriéru a interiéru, jak bychom u faceliftu čekali, ale i několika zásadních vylepšení. Standardně je dodávaný ve třech verzích, které nesou označení 50, 55 nebo SQ8.
Obě nižší varianty pohání dvojice motorů. Výkonnější verze 55 nabídne 300 kW a nejslabší o padesát kilowattů méně. Vrcholnou verzi Audi SQ8 pak pohání dva elektromotory vzadu a jeden vepředu. Celkem vygenerují 370 kilowattů při 973 Nm. Audi Q8 e-tron navíc dostaly i novou baterii s o 20 % větší hustotou ukládání baterie. Dva výkonnější modely mají k dispozici baterii o kapacitě 114 kWh. Verze 50 si musí vystačit s 94kWh baterií.
Čtěte také: Audi TT pro dobu elektrickou? Sportovní kupé dorazí nejdříve za 5 let
Eva Adamczyková není jedinou osobností českého sportu, která si v posledních letech zamilovala elektromobily. Na elektřinu přesedlala i hokejová legenda Jaromír Jágr, který spolupracuje s jihokorejskou značkou Kia. Po modelu EV6, jejíž kvality a bezpečnost, nedobrovolně otestoval i při střetu s tramvají, letos dostal novou elektrickou vlajkovou loď značky SUV EV9.
Mezi fanoušky a propagátory elektromobily patří i olympijská vítězka snowboardistka Eva Adamczyková. V rámci svého partnerství s českým zastoupením automobilky Audi, převzala již druhý elektrický model německého výrobce. Po roční zkušenosti s Audi e-tron tentokrát přesedlala do Audi Q8 e-tron. Automobilka se tím pochlubila a svém facebookové profilu.
Podle Audi si naše snowboardová královna elektromobilitu totálně zamilovala. Pochvaluje si super zrychlení, plynulou a tichou jízdu. Na Audi e-tron, který používala doteď, však oceňovala i to, že se díky pohonu quattro v zimě dostala i tam, kde jiné čtyřkolky potřebovaly řetězy.
Audi Q8 e-tron je top modelem a faceliftovaným nástupcem Audi e-tron. Proti němu se však nedočkal pouze změn v exteriéru a interiéru, jak bychom u faceliftu čekali, ale i několika zásadních vylepšení. Standardně je dodávaný ve třech verzích, které nesou označení 50, 55 nebo SQ8.
Obě nižší varianty pohání dvojice motorů. Výkonnější verze 55 nabídne 300 kW a nejslabší o padesát kilowattů méně. Vrcholnou verzi Audi SQ8 pak pohání dva elektromotory vzadu a jeden vepředu. Celkem vygenerují 370 kilowattů při 973 Nm. Audi Q8 e-tron navíc dostaly i novou baterii s o 20 % větší hustotou ukládání baterie. Dva výkonnější modely mají k dispozici baterii o kapacitě 114 kWh. Verze 50 si musí vystačit s 94kWh baterií.
Čtěte také: Audi TT pro dobu elektrickou? Sportovní kupé dorazí nejdříve za 5 let
Eva Adamczyková není jedinou osobností českého sportu, která si v posledních letech zamilovala elektromobily. Na elektřinu přesedlala i hokejová legenda Jaromír Jágr, který spolupracuje s jihokorejskou značkou Kia. Po modelu EV6, jejíž kvality a bezpečnost, nedobrovolně otestoval i při střetu s tramvají, letos dostal novou elektrickou vlajkovou loď značky SUV EV9.