První elektromobil se čtyřmi kruhy na kapotě je často označován za přímého konkurenta Tesly.
V textech recenzenta Consumer Reports e-tron sbírá kladné body za to, co se od nějak tak nějak očekávalo – vysoká úroveň zpracování, kvalitní materiály a luxusní interiér. Dále umí ohromit tichem na palubě i za vysokých dálničních rychlostí.
Ani infotainment nezůstává pozadu. Haptická odezva na doteky displeje je něco, co zjednodušuje a zpříjemňuje ovládání. Trošku kritiky schytalo neintuitivní řazení voličem automatické převodovky.
Kupodivu recenzentům nevadí ani trošku laxnější akcelerace v porovnání s Modelem 3. K luxusnímu e-tronu totiž postupnější zrychlování tak nějak sedí, nekoná se žádný prokluz kol a posádce se přetížení nesnaží utrhnout hlavu. Jízda je pak skvěle plynulá a v každém okamžiku je dostupný dostatek výkonu.
Uvidíme, jak budou e-tron hodnotit ostatní významná média. Srovnávání s Modelem 3 je možná trošku zcestné, ale rozhodně se zdá, že Tesle roste zdatný konkurent.
Zdroj: teslarati
První elektromobil se čtyřmi kruhy na kapotě je často označován za přímého konkurenta Tesly.
V textech recenzenta Consumer Reports e-tron sbírá kladné body za to, co se od nějak tak nějak očekávalo – vysoká úroveň zpracování, kvalitní materiály a luxusní interiér. Dále umí ohromit tichem na palubě i za vysokých dálničních rychlostí.
Ani infotainment nezůstává pozadu. Haptická odezva na doteky displeje je něco, co zjednodušuje a zpříjemňuje ovládání. Trošku kritiky schytalo neintuitivní řazení voličem automatické převodovky.
Kupodivu recenzentům nevadí ani trošku laxnější akcelerace v porovnání s Modelem 3. K luxusnímu e-tronu totiž postupnější zrychlování tak nějak sedí, nekoná se žádný prokluz kol a posádce se přetížení nesnaží utrhnout hlavu. Jízda je pak skvěle plynulá a v každém okamžiku je dostupný dostatek výkonu.
Uvidíme, jak budou e-tron hodnotit ostatní významná média. Srovnávání s Modelem 3 je možná trošku zcestné, ale rozhodně se zdá, že Tesle roste zdatný konkurent.
Zdroj: teslarati