3 důvody, proč byste si určitě neměli koupit Škodu Enyaq Coupé RS iV
- Vybrali jsme 3 důvody, proč byste si neměli pořídit Škodu Enyaq Coupé RS iV
- Zaměříme se pár věcí, které ruší jinak velice povedený elektromobil
- Souhlasíte s našim výběrem argumentů?

V předchozím článku jsme se věnovali důvodům, proč byste si určitě měli pořídit Škodu Enyaq Coupé RS iV, nyní se zaměříme na prvý opak. Existují také důvody, která jinak špičkový elektromobil sráží na kolena a pro některé zájemce to může být ten konečný odrazující faktor od koupě vozu.
Kapitoly
- 3 důvody, proč byste si určitě neměli koupit Škodu Enyaq Coupé RS iV
- 5 důvodů, proč byste si určitě měli koupit Škodu Enyaq Coupé RS iV
Palubní deska v koleni řidiče
Největší prohřešek na celém voze najedeme uvnitř, v interiéru. Stejně jako u klasické verze Enyaqu iV se palubní deska svým vystouplým středem přímo boří do kolena řidiče a ten tak musí dlouhé minuty hledat tu ideální polohu za volantem. Tohle je spíš problém u vyšších řidičů, od uživatelů nižšího vzrůstu toto negativum neslýchám.
I tak, pokud si kupujete elektromobil s cenovkou vyšší než 1,6 milionu, řešit takový problém s pohodlím a správnou pozicí za volantem prostě nechcete. Ona pohodlná poloha lze najít, ale už to bude více uvolněná pozice než technicky správná.

Chybějící přední kufr
Mnoho tradičních automobilek se to ještě stále nenaučilo a Škodovka není výjimkou. Přední kufr se hodí především na uložení nabíjecích kabelů, které jinak musíte vozit v kufru, a hlavně pak v zimním období, kdy mohou být kabely špinavé od břečky sněhu, vám mohou zašpinit samotný zavazadlový prostor nebo například přepravovaný náklad.
Také při cestování na delší vzdálenosti, kdy máte spoustu zavazadel až po horní okraj kufru, budete muset přemýšlet, kam kabely uložit, abyste se k niv v případě potřeby jednoduše dostali. Uspořádat lépe „motorový“ prostor a osadit ho alespoň malým předním kufrem, by tak mohla být další věc, která se doufejme v dalších elektromobilech tradičních výrobců ukáže.

Až příliš odvážný design
Stránka designu může být dvousečná zbraň, která společnost dělí na dva tábory. Jedné straně se může odvážný vzhled líbit a bude jim dělat dobře, že se za nimi kolemjdoucí otáčejí, naopak druhá část by spíše upřednostnila více konzervativní vzhled, který na sebe nebude tak moc upozorňovat.
Tohle je čistě subjektivní pohled na věc a záleží na každém z nás, jestli se mu taková věc líbí, nebo by raději usedlejší design vozu. Takový zákazník se tak bude muset poohlédnout po jiném kousku.