Již od samotného vzniku automobilky ji známe převážně podle vozidel s pořádným osmiválcem. Výrobce by však mohl být kvůli regulacím donucen přejít na elektromobilitu. Poslední dobou je čím dál častější, že od roku 2035 státy zakazují prodej spalováků.
Kvůli tomu by se Ferrari mohlo muset v budoucnu také vydat cestou elektromobilů, což by byla vcelku závratná změna. Svou překvapivou náklonnost vůči elektrické budoucnosti oznámil John Elkann v nedávném rozhovoru s Reuters. Ten totiž prohlásil, že by změnu uvítal.
Elkann, který je předsedou automobilky, v rozhovoru sdělil: „Regulace jsou z naší strany vítány. Nové příležitosti, které elektrifikace přinese společně s novými technologiemi, nám umožní vyrábět ještě výraznější a unikátnější produkty.“
Čtěte také: Nejlevnější Lamborghini všech dob stojí méně než Škoda, ale má to jeden háček
Automobilka má zatím 4 “elektrické” modely, přičemž jde o LaFerrari, SF90, SF90 Spider a v neposlední řadě nové Ferrari 296 GTB. Ačkoliv tyto vozy nejsou čistými elektromobily, tak i těch bychom se v budoucnosti měli dle společnosti dočkat.
Společnost zatím neoznámila žádné konkrétní kroky týkající se elektrifikace, ovšem jak jsme již informovali v minulosti, tak bychom se prvního plně elektrického vozu měli od firmy dočkat v roce 2025. To je však vcelku vzdálená budoucnost, tudíž o elektromobilu zatím nemáme v podstatě žádné další informace.
Vítáte přechod automobilky Ferrari na elektrickou budoucnost? Jaké příležitosti může taková změna přinést?
Již od samotného vzniku automobilky ji známe převážně podle vozidel s pořádným osmiválcem. Výrobce by však mohl být kvůli regulacím donucen přejít na elektromobilitu. Poslední dobou je čím dál častější, že od roku 2035 státy zakazují prodej spalováků.
Kvůli tomu by se Ferrari mohlo muset v budoucnu také vydat cestou elektromobilů, což by byla vcelku závratná změna. Svou překvapivou náklonnost vůči elektrické budoucnosti oznámil John Elkann v nedávném rozhovoru s Reuters. Ten totiž prohlásil, že by změnu uvítal.
Elkann, který je předsedou automobilky, v rozhovoru sdělil: „Regulace jsou z naší strany vítány. Nové příležitosti, které elektrifikace přinese společně s novými technologiemi, nám umožní vyrábět ještě výraznější a unikátnější produkty.“
Čtěte také: Nejlevnější Lamborghini všech dob stojí méně než Škoda, ale má to jeden háček
Automobilka má zatím 4 “elektrické” modely, přičemž jde o LaFerrari, SF90, SF90 Spider a v neposlední řadě nové Ferrari 296 GTB. Ačkoliv tyto vozy nejsou čistými elektromobily, tak i těch bychom se v budoucnosti měli dle společnosti dočkat.
Společnost zatím neoznámila žádné konkrétní kroky týkající se elektrifikace, ovšem jak jsme již informovali v minulosti, tak bychom se prvního plně elektrického vozu měli od firmy dočkat v roce 2025. To je však vcelku vzdálená budoucnost, tudíž o elektromobilu zatím nemáme v podstatě žádné další informace.
Vítáte přechod automobilky Ferrari na elektrickou budoucnost? Jaké příležitosti může taková změna přinést?