Čínský patriotismus. Tak by se dal nazvat poslední výkřik čínské automobilky BYD směřující k veřejnosti. Výrobce v něm vyzývá ke spojení čínských výrobců automobilů. Z jakého důvodu?
Tak tomu tedy říkáme vlastenectví. Nejúspěšnější čínský výrobce automobilů vyzývá, aby se čínské značky spojily a jednou provždy tak porazily tradiční automobilky na globálním trhu. Tato výzva se stala naprosto virální a vyvolala opravdu různorodé emoce.
BYD využilo ke své výzvě důležitý mílník, kterého nedávno dosáhlo. Tím je celkem již 5 milionů vyrobených elektromobilů. „Věřím, že nastal čas pro čínské značky,“ řekl na akci zakladatel a předseda představenstva společnosti BYD Wang Chuanfu, když stál před obrazem s logy 12 významných čínských automobilek. Cíl je jednoduchý, Čína se podle něj má stát světovou automobilovou velmocí.
Čtěte také: Čínský BYD pokukuje po Indii. Postaví fabriku na elektromobily za neskutečný ranec?
Podle zakladatele BYD je pro 1,4 miliardy čínských občanů emocionální potřebou vidět, jak se jejich země stává automobilovou velmocí. Výzva společnosti, která je v současnosti nejbližším konkurentem Tesly v celosvětovém závodě o prodej elektromobilů, vyvolala všeobecnou chválu a zdůraznila, jak jsou čínské automobilky zmítány konkurencí doma a honbou za růstem v zahraničí.
Čínští výrobci se ocitli v tvrdé cenové válce, kterou v lednu zahájila Tesla. Dosud však nejsou žádné známky zmírnění. Problémem značek je v poslední době také ostražitost spotřebitelů a někdy i regulační překážky.
Čínský patriotismus. Tak by se dal nazvat poslední výkřik čínské automobilky BYD směřující k veřejnosti. Výrobce v něm vyzývá ke spojení čínských výrobců automobilů. Z jakého důvodu?
Tak tomu tedy říkáme vlastenectví. Nejúspěšnější čínský výrobce automobilů vyzývá, aby se čínské značky spojily a jednou provždy tak porazily tradiční automobilky na globálním trhu. Tato výzva se stala naprosto virální a vyvolala opravdu různorodé emoce.
BYD využilo ke své výzvě důležitý mílník, kterého nedávno dosáhlo. Tím je celkem již 5 milionů vyrobených elektromobilů. „Věřím, že nastal čas pro čínské značky,“ řekl na akci zakladatel a předseda představenstva společnosti BYD Wang Chuanfu, když stál před obrazem s logy 12 významných čínských automobilek. Cíl je jednoduchý, Čína se podle něj má stát světovou automobilovou velmocí.
Čtěte také: Čínský BYD pokukuje po Indii. Postaví fabriku na elektromobily za neskutečný ranec?
Podle zakladatele BYD je pro 1,4 miliardy čínských občanů emocionální potřebou vidět, jak se jejich země stává automobilovou velmocí. Výzva společnosti, která je v současnosti nejbližším konkurentem Tesly v celosvětovém závodě o prodej elektromobilů, vyvolala všeobecnou chválu a zdůraznila, jak jsou čínské automobilky zmítány konkurencí doma a honbou za růstem v zahraničí.
Čínští výrobci se ocitli v tvrdé cenové válce, kterou v lednu zahájila Tesla. Dosud však nejsou žádné známky zmírnění. Problémem značek je v poslední době také ostražitost spotřebitelů a někdy i regulační překážky.