V loňském roce u příležitosti Tesla Battery Day oznámil Elon Musk, že Tesla vyrobí elektromobil v hodnotě 25 000 dolarů. Musk si přeje, aby toto vozidlo bylo plně autonomní. Dal jasně najevo, že Tesla tohoto nového cenového milníku dosáhla díky dlouhodobému úsilí o výrobu nových bateriových článků a baterií, což by mohlo zajistit snížení nákladů na baterie o více než 50 %.
Zmíněný elektromobil Tesla je často neoficiálně označován jako Tesla Model 2 a je přirovnáván k novému elektrickému hatchbacku, který plánuje automobilka vyrábět v čínské Gigafactory Šanghaj a odtud exportovat vůz do celého světa.
V loňském roce také Tesla oznámila plány na zřízení nového výzkumného a vývojového centra v Číně na výrobu elektromobilů v takzvaném čínském stylu. Návrhy pro svůj malý čínský elektromobil začala firma přijímat loni v létě. V té době automobilka také zveřejnila první designový návrh malého elektrického hatchbacku. Mnohé to vedlo k názoru, že tímto směrem se bude ubírat design malé Tesly. Z Číny také dorazily mediální informace, které tvrdí, že výroba Modelu 2 je připravena a může okamžitě začít.
Elon Musk nyní upřesnil představu týkající se načasování vydání nového levnějšího vozu na celofiremním setkání, které se konalo včera v noci. Účastníci setkání potvrdili, že generální ředitel uvedl, že Tesla má v úmyslu zahájit výrobu nového elektrického vozu v hodnotě 25 000 dolarů, tedy zhruba 534 000 korun, v roce 2023.
Čtěte také: Elektromobil, který změní chod dějin. Nejlevnější Tesla Model 2 je za rohem!
V souvislosti s vybavením tohoto vozu plně autonomním systémem řízení dokonce Musk položil zaměstnancům otázku: “Chceme vůbec, aby tohle auto bylo dodáváno s volantem a pedály?” Takto položená otázka dává prostor spekulacím, že malá Tesla nebude vybavena ani volantem. Již v roce 2019 ukázala automobilka fotografie interiéru automobilu, v němž nebyl volant. Tehdejším cílem bylo vyrobit takové vozidlo do dvou let.
V současné době se Tesla pokouší do konce měsíce uvolnit testovací verzi softwaru Full Self-Driving na území Spojených států. Jakmile bude tento software, který stále vyžaduje pozornost řidičů, k dispozici, Tesla ho vylepší sdílenými daty z dalších vozů a pokusí se zajistit, aby byl několikrát bezpečnější než živí řidiči a také, aby získal schválení regulačními orgány a používal se jako plnohodnotný autonomní systém.
V loňském roce u příležitosti Tesla Battery Day oznámil Elon Musk, že Tesla vyrobí elektromobil v hodnotě 25 000 dolarů. Musk si přeje, aby toto vozidlo bylo plně autonomní. Dal jasně najevo, že Tesla tohoto nového cenového milníku dosáhla díky dlouhodobému úsilí o výrobu nových bateriových článků a baterií, což by mohlo zajistit snížení nákladů na baterie o více než 50 %.
Zmíněný elektromobil Tesla je často neoficiálně označován jako Tesla Model 2 a je přirovnáván k novému elektrickému hatchbacku, který plánuje automobilka vyrábět v čínské Gigafactory Šanghaj a odtud exportovat vůz do celého světa.
V loňském roce také Tesla oznámila plány na zřízení nového výzkumného a vývojového centra v Číně na výrobu elektromobilů v takzvaném čínském stylu. Návrhy pro svůj malý čínský elektromobil začala firma přijímat loni v létě. V té době automobilka také zveřejnila první designový návrh malého elektrického hatchbacku. Mnohé to vedlo k názoru, že tímto směrem se bude ubírat design malé Tesly. Z Číny také dorazily mediální informace, které tvrdí, že výroba Modelu 2 je připravena a může okamžitě začít.
Elon Musk nyní upřesnil představu týkající se načasování vydání nového levnějšího vozu na celofiremním setkání, které se konalo včera v noci. Účastníci setkání potvrdili, že generální ředitel uvedl, že Tesla má v úmyslu zahájit výrobu nového elektrického vozu v hodnotě 25 000 dolarů, tedy zhruba 534 000 korun, v roce 2023.
Čtěte také: Elektromobil, který změní chod dějin. Nejlevnější Tesla Model 2 je za rohem!
V souvislosti s vybavením tohoto vozu plně autonomním systémem řízení dokonce Musk položil zaměstnancům otázku: “Chceme vůbec, aby tohle auto bylo dodáváno s volantem a pedály?” Takto položená otázka dává prostor spekulacím, že malá Tesla nebude vybavena ani volantem. Již v roce 2019 ukázala automobilka fotografie interiéru automobilu, v němž nebyl volant. Tehdejším cílem bylo vyrobit takové vozidlo do dvou let.
V současné době se Tesla pokouší do konce měsíce uvolnit testovací verzi softwaru Full Self-Driving na území Spojených států. Jakmile bude tento software, který stále vyžaduje pozornost řidičů, k dispozici, Tesla ho vylepší sdílenými daty z dalších vozů a pokusí se zajistit, aby byl několikrát bezpečnější než živí řidiči a také, aby získal schválení regulačními orgány a používal se jako plnohodnotný autonomní systém.