Jen krátce poté, co Hyundai představil na autosalonu v Los Angeles svůj první vysokovýkonný elektromobil Ioniq 5 N, objevují se zprávy, že pracuje na jeho ještě výkonnějším nástupci, tvrdí australský magazín Drive. Pokud nedojde k žádným komplikacím, dorazí model Ioniq 6 N na trh v roce 2025.
Jak bude nový Ioniq 6 N vypadat, si můžeme udělat obrázek již dnes. Jeho základem by měl být loni představený koncept RN22e, který vychází z modelu Ioniq 6 a je postavený na platformě Hyundai E-GMP. Albert Bierman, bývalý šéf vývoje Hyundai N, řekl letos v létě v časopise Drive, že Ioniq 6 bude velmi pěkným vozem pro řadu N.
Model Ioniq 6 (recenze) je přitom díky svému elegantnímu aerodynamickému designu dokonalým výkonným modelem. Jeho aerodynamický koeficient Cd 0,218 se rozhodl Hyundai ještě vylepšit vzduchovými clonami kol, zadním spojlerem a masivním zadním difuzorem.
Koncept RN22e byl také vybavený systémem pohonu všech kol s elektromotory vpředu i vzadu. Ty mu poskytly kombinovaný výkon přibližně 580 koní a maximální točivý moment 740 Nm. Nový Ioniq 5 N má přitom 601 koní a s funkcí N Grin Boost dokonce 641 koní. Sériová verze Ioniq 6 N by nicméně měla být pravděpodobně ještě výkonnější.
Čtěte také: Číňané mají eso v rukávu. Jejich supersport zvládne něco, co neumí ani Tesla
Co si o tom myslíte vy? Jak se díváte na trend, kdy automobilky předělávají své elektromobily do podoby supersportů? Prosadí se proti zavedeným výrobcům sportovních vozů? Dejte nám vědět do komentářů.
Jen krátce poté, co Hyundai představil na autosalonu v Los Angeles svůj první vysokovýkonný elektromobil Ioniq 5 N, objevují se zprávy, že pracuje na jeho ještě výkonnějším nástupci, tvrdí australský magazín Drive. Pokud nedojde k žádným komplikacím, dorazí model Ioniq 6 N na trh v roce 2025.
Jak bude nový Ioniq 6 N vypadat, si můžeme udělat obrázek již dnes. Jeho základem by měl být loni představený koncept RN22e, který vychází z modelu Ioniq 6 a je postavený na platformě Hyundai E-GMP. Albert Bierman, bývalý šéf vývoje Hyundai N, řekl letos v létě v časopise Drive, že Ioniq 6 bude velmi pěkným vozem pro řadu N.
Model Ioniq 6 (recenze) je přitom díky svému elegantnímu aerodynamickému designu dokonalým výkonným modelem. Jeho aerodynamický koeficient Cd 0,218 se rozhodl Hyundai ještě vylepšit vzduchovými clonami kol, zadním spojlerem a masivním zadním difuzorem.
Koncept RN22e byl také vybavený systémem pohonu všech kol s elektromotory vpředu i vzadu. Ty mu poskytly kombinovaný výkon přibližně 580 koní a maximální točivý moment 740 Nm. Nový Ioniq 5 N má přitom 601 koní a s funkcí N Grin Boost dokonce 641 koní. Sériová verze Ioniq 6 N by nicméně měla být pravděpodobně ještě výkonnější.
Čtěte také: Číňané mají eso v rukávu. Jejich supersport zvládne něco, co neumí ani Tesla
Co si o tom myslíte vy? Jak se díváte na trend, kdy automobilky předělávají své elektromobily do podoby supersportů? Prosadí se proti zavedeným výrobcům sportovních vozů? Dejte nám vědět do komentářů.