Youtuber ujel s upravenou Teslou přes 2 500 kilometrů. Jak to dokázal?

  • Známý kutil upravil Teslu Model S k jízdě na delší vzdálenosti
  • Pomocí implementace benzínového generátoru ujel přes 2 500 km
  • Po cestě ho však potkala řada problémů
Tesla Model S s generátorem

Elektromobil Tesla Model S vybavený benzínovým generátorem elektřiny | foto: Warped Perception

Přibližně před rokem jsme informovali o speciální úpravě elektromobilu Tesla Model 3, kdy byl vůz vybaven hybridní technologií se spalovacím motorem. Jak se však zdá, tak podobných úprav je mnohem více. Například takový youtuber stojící za kanálem Warped Perception díky určitému vylepšení Modelu S ujel přes 2 500 km, aniž by musel víckrát nabíjet.

Nejhlučnější Tesla na světě

Jako řešení, díky kterému americký kutil doufal v ujetí více než 2 500 km na jedno nabití, si zvolil instalaci generátoru. Tím je jednoválcový benzínový motor, který je umístěný v místě kufru elektromobilu. Vůz tak musel projít nemalou úpravou interiéru a exteriéru, což jde krásně vidět hned v úvodu videa.

Tesla Model S se tak nabíjí v podstatě neustále, a to ať už jede nebo stojí. U generátoru se nachází i ovladač, díky němuž se auto chová spíše jako hybrid. Systém, který řeší otázku paliva, je pak umístěn v předním kufru vozu, přičemž kutil zvolil formu palivového článku.

Tesla Model S, generátor

Pohled na generátor v elektromobilu | foto: Warped Perception


Čtěte také: Nová funkce u aut od Tesly může zachraňovat životy. Budou se ostatní inspirovat?


Bez problémů by to nešlo

Jak zjistíte po zhlédnutí videa, tak se cíl opravdu povedlo splnit a s elektromobilem Tesla ujel přes 2 500 kilometrů. Po cestě však došlo hned k několika potížím počínaje únikem benzínu. Kromě toho, po cestě youtubera zastavila policie kvůli tomu, že jel moc pomalu a mohl tak prý způsobit značné dopravní komplikace.

Dalším problémem byl fakt, že generátor dodával energii pomaleji, než ji Tesla spotřebovávala. To znamená, že musel být v podstatě celou dobu zapnutý přes noc, aby se vůz opravdu nabil. Vzhledem k hlučnosti a nefunkčnímu tlumiči to nebyla zrovna ideální situace. Své by o tom mohli vyprávět lidé ubytovaní na hotelu, u kterého vůz parkoval.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Youtuber ujel s upravenou Teslou přes 2 500 kilometrů. Jak to dokázal?

  • Známý kutil upravil Teslu Model S k jízdě na delší vzdálenosti
  • Pomocí implementace benzínového generátoru ujel přes 2 500 km
  • Po cestě ho však potkala řada problémů
Tesla Model S s generátorem

Elektromobil Tesla Model S vybavený benzínovým generátorem elektřiny | foto: Warped Perception

Přibližně před rokem jsme informovali o speciální úpravě elektromobilu Tesla Model 3, kdy byl vůz vybaven hybridní technologií se spalovacím motorem. Jak se však zdá, tak podobných úprav je mnohem více. Například takový youtuber stojící za kanálem Warped Perception díky určitému vylepšení Modelu S ujel přes 2 500 km, aniž by musel víckrát nabíjet.

Nejhlučnější Tesla na světě

Jako řešení, díky kterému americký kutil doufal v ujetí více než 2 500 km na jedno nabití, si zvolil instalaci generátoru. Tím je jednoválcový benzínový motor, který je umístěný v místě kufru elektromobilu. Vůz tak musel projít nemalou úpravou interiéru a exteriéru, což jde krásně vidět hned v úvodu videa.

Tesla Model S se tak nabíjí v podstatě neustále, a to ať už jede nebo stojí. U generátoru se nachází i ovladač, díky němuž se auto chová spíše jako hybrid. Systém, který řeší otázku paliva, je pak umístěn v předním kufru vozu, přičemž kutil zvolil formu palivového článku.

Tesla Model S, generátor

Pohled na generátor v elektromobilu | foto: Warped Perception


Čtěte také: Nová funkce u aut od Tesly může zachraňovat životy. Budou se ostatní inspirovat?


Bez problémů by to nešlo

Jak zjistíte po zhlédnutí videa, tak se cíl opravdu povedlo splnit a s elektromobilem Tesla ujel přes 2 500 kilometrů. Po cestě však došlo hned k několika potížím počínaje únikem benzínu. Kromě toho, po cestě youtubera zastavila policie kvůli tomu, že jel moc pomalu a mohl tak prý způsobit značné dopravní komplikace.

Dalším problémem byl fakt, že generátor dodával energii pomaleji, než ji Tesla spotřebovávala. To znamená, že musel být v podstatě celou dobu zapnutý přes noc, aby se vůz opravdu nabil. Vzhledem k hlučnosti a nefunkčnímu tlumiči to nebyla zrovna ideální situace. Své by o tom mohli vyprávět lidé ubytovaní na hotelu, u kterého vůz parkoval.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."