V současné situaci, kdy se snaží Evropa vypořádat s koronavirem, jsou nejvíce nedostatkovým zbožím roušky a respirátory. Uvědomují si to i výrobci automobilů.
TIP: Zrychlí koronavirus přechod k elektromobilitě?
A ti samí výrobci automobilů, kteří díky koronaviru museli v podstatě zastavit výrobu, se snaží pomoci jak mohou. Volkswagen v blízké budoucnosti má být schopen dodat 200 000 respirátorů kategorie FFP2 a FFP3. Daimler předá německé vládě 110 000 roušek a BMW se rovněž vrhlo na respirátory, kterých chce darovat 100 000.
Ani Škoda Auto nezůstává pozadu a má již hotové první testovací kusy, PSA zatím ověřuje, jestli jsou schopni takto radikálně změnit výrobu. A italské automobilky Ferrari a Fiat podle dostupných informací chtějí pomoci své zemi také právě výrobou respirátorů.
Nedovedeme si přesně představit, jak taková výroba respirátorů a roušek v automobilce vypadá, ale tipovali bychom, že se budou v hojném počtu využívat 3D tiskárny.
zdroj: electrive
V současné situaci, kdy se snaží Evropa vypořádat s koronavirem, jsou nejvíce nedostatkovým zbožím roušky a respirátory. Uvědomují si to i výrobci automobilů.
TIP: Zrychlí koronavirus přechod k elektromobilitě?
A ti samí výrobci automobilů, kteří díky koronaviru museli v podstatě zastavit výrobu, se snaží pomoci jak mohou. Volkswagen v blízké budoucnosti má být schopen dodat 200 000 respirátorů kategorie FFP2 a FFP3. Daimler předá německé vládě 110 000 roušek a BMW se rovněž vrhlo na respirátory, kterých chce darovat 100 000.
Ani Škoda Auto nezůstává pozadu a má již hotové první testovací kusy, PSA zatím ověřuje, jestli jsou schopni takto radikálně změnit výrobu. A italské automobilky Ferrari a Fiat podle dostupných informací chtějí pomoci své zemi také právě výrobou respirátorů.
Nedovedeme si přesně představit, jak taková výroba respirátorů a roušek v automobilce vypadá, ale tipovali bychom, že se budou v hojném počtu využívat 3D tiskárny.
zdroj: electrive