Německá značka Volkswagen představila svůj plán, díky kterému chce ve své domovině silně konkurovat americké Tesle. Dosáhnout toho chce skrze výstavbu nové špičkové továrny, která se má nacházet poblíž hlavního sídla firmy ve Wolfsburgu. Hlavním a asi i jediným údělem továrny má být výroba elektromobilů.
Dle aktuálních plánů by měla nová továrna sloužit k výrobě nadcházejícího elektromobilu značky. Nový vlajkový elektrovůz je zatím znám pouze pod označením Trinity. Cílem projektu je vytvořit a postavit elektrické vozidlo, které bude nabízet to nejlepší z technologií i autonomie. Mohlo by tak jít o velkého konkurenta elektromobilů Tesly.
Dle magazínu Automotive News a dalších by měla nová továrna Volkswagenu v budoucnu vyrábět až 250 000 elektrovozů ročně. Dle generálního ředitele značky, Ralfa Brandstättera, je výstavba nové továrny pro elektromobily jednodušší než předělání té stávající.
Dle posledních komentářů generálního ředitele Volkswagen Group, Herberta Diesse, chce automobilka, aby výroba jednoho elektromobilu pod označením Trinity zabrala 10 hodin. To je přibližně stejně, jak dlouho by měla trvat výroba jednoho Modelu 3 v německé továrně Tesly.
Čtěte také: Volkswagen se začíná klepat strachy! Tesla prý ohrožuje jeho budoucnost
Ačkoliv investoři společnosti již podpořili projekt Trinity, tak ještě nerozhodli o nadcházejícím pětiletém rozpočtu. To znamená, že výstavba nové továrny ještě není stoprocentně jistá. Finální rozhodnutí by mohlo padnout již v prosinci, ovšem ne všichni investoři se s vizí Volkswagenu ztotožňují.
Německá značka Volkswagen představila svůj plán, díky kterému chce ve své domovině silně konkurovat americké Tesle. Dosáhnout toho chce skrze výstavbu nové špičkové továrny, která se má nacházet poblíž hlavního sídla firmy ve Wolfsburgu. Hlavním a asi i jediným údělem továrny má být výroba elektromobilů.
Dle aktuálních plánů by měla nová továrna sloužit k výrobě nadcházejícího elektromobilu značky. Nový vlajkový elektrovůz je zatím znám pouze pod označením Trinity. Cílem projektu je vytvořit a postavit elektrické vozidlo, které bude nabízet to nejlepší z technologií i autonomie. Mohlo by tak jít o velkého konkurenta elektromobilů Tesly.
Dle magazínu Automotive News a dalších by měla nová továrna Volkswagenu v budoucnu vyrábět až 250 000 elektrovozů ročně. Dle generálního ředitele značky, Ralfa Brandstättera, je výstavba nové továrny pro elektromobily jednodušší než předělání té stávající.
Dle posledních komentářů generálního ředitele Volkswagen Group, Herberta Diesse, chce automobilka, aby výroba jednoho elektromobilu pod označením Trinity zabrala 10 hodin. To je přibližně stejně, jak dlouho by měla trvat výroba jednoho Modelu 3 v německé továrně Tesly.
Čtěte také: Volkswagen se začíná klepat strachy! Tesla prý ohrožuje jeho budoucnost
Ačkoliv investoři společnosti již podpořili projekt Trinity, tak ještě nerozhodli o nadcházejícím pětiletém rozpočtu. To znamená, že výstavba nové továrny ještě není stoprocentně jistá. Finální rozhodnutí by mohlo padnout již v prosinci, ovšem ne všichni investoři se s vizí Volkswagenu ztotožňují.