Nový rok a nové příležitosti, i tak by se dal označit nástup aktualizovaného ceníku Volkswagenu. Automobilka si pro rok 2021 připravila pro své zákazníky osekanější verzi elektrického modelu ID.3, který by měl vůbec poprvé vyjít na méně než 900 tisíc Kč. To je určitě pro mnohé dobrá zpráva, protože pokud něčím tento elektromobil neoplýval, tak cenovou dostupností.
Čtěte také: Test Volkswagen ID.3 (2020) – Elektromobilová revoluce nebo nesplněné sliby?
Nový základ nese označení City a nabízí elektromotor o výkonu 110 kW. K tomu pak výrobce přidává baterii o kapacitě 45 kWh, díky čemuž se model ID.3 dokázal dostat na cenu 895 900 Kč. Pokud se chcete rozšoupnout, tak doporučujeme provedení Style, a to za 997 900 Kč. Oproti naprostému základu nabídne dvouzónovou klimatizaci, parkovací kameru nebo Matrix světlomety. Obě verze pak nabídnou dojezd až 350 km dle metodiky WLTP.
Je cena lehce pod 900 tisíc za takový elektromobil adekvátní? Podělte se o názor v diskuzi!
Nový rok a nové příležitosti, i tak by se dal označit nástup aktualizovaného ceníku Volkswagenu. Automobilka si pro rok 2021 připravila pro své zákazníky osekanější verzi elektrického modelu ID.3, který by měl vůbec poprvé vyjít na méně než 900 tisíc Kč. To je určitě pro mnohé dobrá zpráva, protože pokud něčím tento elektromobil neoplýval, tak cenovou dostupností.
Čtěte také: Test Volkswagen ID.3 (2020) – Elektromobilová revoluce nebo nesplněné sliby?
Nový základ nese označení City a nabízí elektromotor o výkonu 110 kW. K tomu pak výrobce přidává baterii o kapacitě 45 kWh, díky čemuž se model ID.3 dokázal dostat na cenu 895 900 Kč. Pokud se chcete rozšoupnout, tak doporučujeme provedení Style, a to za 997 900 Kč. Oproti naprostému základu nabídne dvouzónovou klimatizaci, parkovací kameru nebo Matrix světlomety. Obě verze pak nabídnou dojezd až 350 km dle metodiky WLTP.
Je cena lehce pod 900 tisíc za takový elektromobil adekvátní? Podělte se o názor v diskuzi!