Pokud něčeho na silnicích vidíme málo, tak zcela určitě elektrických kabrioletů. Většina fanoušků tohoto provedení myšlenku originálního vozu vzdala a raději si elektromobil upravili. U některých to vyšlo na jedničku, a ty další pro jistotu nehodnotíme. Teď ovšem přišel Volkswagen s tím, že by chtěl znát názory svých fanoušků na první nákres.
Myšlenka elektrického kabrioletu je skvělá. Pro někoho, kdo neprahne po burácejícím motoru, se bude takový elektromobil přímo nabízet. Tichá jízda, snadné jednopedálové řízení, a hlavně vše bez emisí. Volkswagen by měl vstup na trh poměrně jednoduchý, protože konkurence v tomto segmentu v podstatě neexistuje, a tak by se mohl stát jistým symbolem změny.
Čtěte také: Volkswagen uvedl na český trh holátko modelu ID.3, vejde se pod 900 tisíc
Jak se Vám líbí kabriolet od Volkswagenu? Líbí se Vám více než klasické ID.3? Dejte nám vědět v diskusi!
Pokud něčeho na silnicích vidíme málo, tak zcela určitě elektrických kabrioletů. Většina fanoušků tohoto provedení myšlenku originálního vozu vzdala a raději si elektromobil upravili. U některých to vyšlo na jedničku, a ty další pro jistotu nehodnotíme. Teď ovšem přišel Volkswagen s tím, že by chtěl znát názory svých fanoušků na první nákres.
Myšlenka elektrického kabrioletu je skvělá. Pro někoho, kdo neprahne po burácejícím motoru, se bude takový elektromobil přímo nabízet. Tichá jízda, snadné jednopedálové řízení, a hlavně vše bez emisí. Volkswagen by měl vstup na trh poměrně jednoduchý, protože konkurence v tomto segmentu v podstatě neexistuje, a tak by se mohl stát jistým symbolem změny.
Čtěte také: Volkswagen uvedl na český trh holátko modelu ID.3, vejde se pod 900 tisíc
Jak se Vám líbí kabriolet od Volkswagenu? Líbí se Vám více než klasické ID.3? Dejte nám vědět v diskusi!