Sen všech manažerů už je na konci svého životního cyklu. Alespoň ve své současné podobě.
ROZHOVOR: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Johan de Nysschen, provozní ředitel pobočky Volkswagenu v Severní Americe, tvrdí, že po nedávném faceliftu Passatu se už jeho další verze objeví s největší pravděpodobností bez spalovacího motoru. A co ho nahradí? Měl by to být nový model postavený na základě studie Volkswagen ID. Space Vizzion. Ten se bude vyrábět jak ve verzi sedan, tak samozřejmě i jako oblíbené kombi.
V USA se v minulém roce prodalo celkem 14 123 modelů Passat a to není zrovna uspokojivý výsledek. Změny jsou tedy potřeba. V současné době je Passat nabízen jak s konvenčním pohonem, tak i jako plug-in hybrid ve verzi GTE. Plně elektrická verze bude samozřejmě založena na nové platformě MEB a údajně bude pojmenována jako Volkswagen ID.5. Koncern plánuje zahájení výroby v roce 2022. To ovšem znamená, že musí svůj výrobní proces lépe odladit. Již nyní se potýká s výrazným zpožděním u základního modelu ID.3.
Ve verzi kombi nabídne Volkswagen dle normy WLTP dojezd až 590 km, baterie bude mít kapacitu 82 kWh, nabídne pohon všech kol nebo jen zadní nápravy a výkon až 250 kW. Jeho menší bratříček na tom bude s parametry ještě o něco lépe. Předpokládaný dojezd až 665 km, akumulátor 111 kWh, pohon všech kol se dvěma elektromotory a 225 kW výkonu. Maximální rychlost bude omezena na 180 km/h.
zdroj: insideevs
Sen všech manažerů už je na konci svého životního cyklu. Alespoň ve své současné podobě.
ROZHOVOR: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Johan de Nysschen, provozní ředitel pobočky Volkswagenu v Severní Americe, tvrdí, že po nedávném faceliftu Passatu se už jeho další verze objeví s největší pravděpodobností bez spalovacího motoru. A co ho nahradí? Měl by to být nový model postavený na základě studie Volkswagen ID. Space Vizzion. Ten se bude vyrábět jak ve verzi sedan, tak samozřejmě i jako oblíbené kombi.
V USA se v minulém roce prodalo celkem 14 123 modelů Passat a to není zrovna uspokojivý výsledek. Změny jsou tedy potřeba. V současné době je Passat nabízen jak s konvenčním pohonem, tak i jako plug-in hybrid ve verzi GTE. Plně elektrická verze bude samozřejmě založena na nové platformě MEB a údajně bude pojmenována jako Volkswagen ID.5. Koncern plánuje zahájení výroby v roce 2022. To ovšem znamená, že musí svůj výrobní proces lépe odladit. Již nyní se potýká s výrazným zpožděním u základního modelu ID.3.
Ve verzi kombi nabídne Volkswagen dle normy WLTP dojezd až 590 km, baterie bude mít kapacitu 82 kWh, nabídne pohon všech kol nebo jen zadní nápravy a výkon až 250 kW. Jeho menší bratříček na tom bude s parametry ještě o něco lépe. Předpokládaný dojezd až 665 km, akumulátor 111 kWh, pohon všech kol se dvěma elektromotory a 225 kW výkonu. Maximální rychlost bude omezena na 180 km/h.
zdroj: insideevs