Jak bezpečný je Volkswagen ID.7? Euro NCAP provedlo brutální crashtest

  • Nejnovější Volkswagen ID.7 odchází z crash testu s výbornými výsledky
  • Vyniká v ochraně cestujících i digitálních asistentech
  • Právem se řadí mezi jedny z nejbezpečnějších vozů současnosti
Volkswagen ID.7

Nový elektrický sedan Volkswagen ID.7 | foto: Volkswagen

Jestli se Volkswagenu něco povedlo, tak je to jednoznačně nejnovější přírůstek do elektrické modelové řad, sedan ID.7. Nejen, že skvěle vypadá a má co nabídnout i ve své výbavě, nově se pyšní nejlepším hodnocením i od nezávislé bezpečnostní agentury Euro NCAP. Výbornému hodnocení se mu dostalo ve všech kategoriích.

Volkswagen ID.7 má výbornou ochranu cestujících

Pět hvězdiček by u takového vozu mělo být samozřejmě automatické. Ovšem procentuální hodnoty jsou více vypovídající a jen ti nejlepší šplhají přes 90 %. Model ID.7 se tak řadí právem po bok svých rodinných příbuzných. I ostatní modely rodiny ID si vždy odnesly výborná vysvědčení.

Prémiové hodnocení 95 % si vůz odvezl v kategorii Ochrany dospělých cestujících. U ostatních zúčastněných jde taktéž o velmi slušné hodnoty. U Ochrany dětí jde o 88 %, u chodců se vůz zastavil na 83 %. Jízdní asistenty agentura hodnotí 80 %. U modelu ID.7 řidiči asistují systémy adaptivního tempomatu, pokročilý Travel Assist včetně hlídání mrtvých úhlů. Bezpečnost parkovacích manévrů hlídá Park Assist Plus.

Volkswagen ID.7, nový interiér


Čtěte také: Auta od Volkswagenu nově zvládnou napájet i celý dům, stačí softwarový update


Asistenti, kam se podíváš

Ve vyšší výbavě elektromobil Volkswagen ID.7 nabídne i asistované přejetí do pruhů na dálnici nebo hlídání odbočování v křižovatkách s aktivní brzdnou funkcí. Technologií je vůz prošpikovaný od masky až po zadní sdružené svítilny. Důležitým prvkem, za který Volkswagen posbíral bonusové body, je i komunikace s ostatními vozy i záchrannými složkami Car2X. Vůz je schopný touto cestou předávat informace o nebezpečí v okolí vozu i na dané trase.

Model ID.7 se bude vyrábět ve třech odlišných verzích. Modely Pro a Pro S jsou vybaveny pohonem jedné nápravy a elektromotorem o výkonu 205 kW. Nejvýkonnější varianta GTX zahrnuje pohon všech kol a výkon je navýšený na 250 kW. Agentura Euro NCAP testovala vůz v pravděpodobně nejčastěji prodávané verzi Pro. Tato verze je k dispozici od částky 1 549 900 korun. Konfigurátor modelů je na českém webu Volkswagenu plně v provozu.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Jak bezpečný je Volkswagen ID.7? Euro NCAP provedlo brutální crashtest

  • Nejnovější Volkswagen ID.7 odchází z crash testu s výbornými výsledky
  • Vyniká v ochraně cestujících i digitálních asistentech
  • Právem se řadí mezi jedny z nejbezpečnějších vozů současnosti
Volkswagen ID.7

Nový elektrický sedan Volkswagen ID.7 | foto: Volkswagen

Jestli se Volkswagenu něco povedlo, tak je to jednoznačně nejnovější přírůstek do elektrické modelové řad, sedan ID.7. Nejen, že skvěle vypadá a má co nabídnout i ve své výbavě, nově se pyšní nejlepším hodnocením i od nezávislé bezpečnostní agentury Euro NCAP. Výbornému hodnocení se mu dostalo ve všech kategoriích.

Volkswagen ID.7 má výbornou ochranu cestujících

Pět hvězdiček by u takového vozu mělo být samozřejmě automatické. Ovšem procentuální hodnoty jsou více vypovídající a jen ti nejlepší šplhají přes 90 %. Model ID.7 se tak řadí právem po bok svých rodinných příbuzných. I ostatní modely rodiny ID si vždy odnesly výborná vysvědčení.

Prémiové hodnocení 95 % si vůz odvezl v kategorii Ochrany dospělých cestujících. U ostatních zúčastněných jde taktéž o velmi slušné hodnoty. U Ochrany dětí jde o 88 %, u chodců se vůz zastavil na 83 %. Jízdní asistenty agentura hodnotí 80 %. U modelu ID.7 řidiči asistují systémy adaptivního tempomatu, pokročilý Travel Assist včetně hlídání mrtvých úhlů. Bezpečnost parkovacích manévrů hlídá Park Assist Plus.

Volkswagen ID.7, nový interiér


Čtěte také: Auta od Volkswagenu nově zvládnou napájet i celý dům, stačí softwarový update


Asistenti, kam se podíváš

Ve vyšší výbavě elektromobil Volkswagen ID.7 nabídne i asistované přejetí do pruhů na dálnici nebo hlídání odbočování v křižovatkách s aktivní brzdnou funkcí. Technologií je vůz prošpikovaný od masky až po zadní sdružené svítilny. Důležitým prvkem, za který Volkswagen posbíral bonusové body, je i komunikace s ostatními vozy i záchrannými složkami Car2X. Vůz je schopný touto cestou předávat informace o nebezpečí v okolí vozu i na dané trase.

Model ID.7 se bude vyrábět ve třech odlišných verzích. Modely Pro a Pro S jsou vybaveny pohonem jedné nápravy a elektromotorem o výkonu 205 kW. Nejvýkonnější varianta GTX zahrnuje pohon všech kol a výkon je navýšený na 250 kW. Agentura Euro NCAP testovala vůz v pravděpodobně nejčastěji prodávané verzi Pro. Tato verze je k dispozici od částky 1 549 900 korun. Konfigurátor modelů je na českém webu Volkswagenu plně v provozu.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."