Automobilka Volkswagen se chystá udělat další krok v rámci elektrifikace portfolia. Projekt zatím nese název Trinity, kterým označuje trojici těch nejvíce stěžejních prvků v chystaném elektromobilu. Původně lidová automobilka se tak chce definovat na trhu jako lídr v inovacích.
Jak už z názvu vyplývá, tak připravovaná novinka bude stát na třech základních pilířích. Prvním z nich je zcela nový ikonický design, který by měl být efektivnější než současné vozy. Není sice zatím známo jak, ale dle prvního renderu se můžeme nejspíš těšit na vůz, který nabídne velmi nízký koeficient odporu vzduchu díky jeho až placatému designu. Aerodynamika bude pravděpodobně extrémně stěžejní záležitostí, protože na zahaleném autě můžete vidět absenci klasických zpětných zrcátek. Možná nabídne podobnou technologii jako Audi e-tron?
Dále nás pak čeká změna architektury. Vypadá to, že Volkswagen opustí jejich platformu MEB a vrhne se na zcela novou. Některé prvky by mohla automobilka sdílet se starší architekturou, podrobnosti však zatím chybí. Podle slov šéfa osobních aut, Ralfa Brandstättera, se dočkáme nového standardu pro dojezd, rychlost nabíjení a pokročilou digitalizaci.
Posledními body pak zůstávají autonomní řízení a změna procesu výroby. Podle všeho bude v základní nabídce Volkswagenu Trinity autonomní řízení na úrovni 2, nicméně vůz bude připraven plně splnit požadavky úrovně 4. Což v praxi znamená plně autonomní jízda bez spoléhání na řidiče. A konečně výroba, automobilka bude chtít stavět své vozy nejen v Berlíně, ale i jiných fabrikách. Chce tak ukázat, že výroba elektrických aut může být efektivní a ekonomická kdekoliv.
Automobilka Volkswagen se chystá udělat další krok v rámci elektrifikace portfolia. Projekt zatím nese název Trinity, kterým označuje trojici těch nejvíce stěžejních prvků v chystaném elektromobilu. Původně lidová automobilka se tak chce definovat na trhu jako lídr v inovacích.
Jak už z názvu vyplývá, tak připravovaná novinka bude stát na třech základních pilířích. Prvním z nich je zcela nový ikonický design, který by měl být efektivnější než současné vozy. Není sice zatím známo jak, ale dle prvního renderu se můžeme nejspíš těšit na vůz, který nabídne velmi nízký koeficient odporu vzduchu díky jeho až placatému designu. Aerodynamika bude pravděpodobně extrémně stěžejní záležitostí, protože na zahaleném autě můžete vidět absenci klasických zpětných zrcátek. Možná nabídne podobnou technologii jako Audi e-tron?
Dále nás pak čeká změna architektury. Vypadá to, že Volkswagen opustí jejich platformu MEB a vrhne se na zcela novou. Některé prvky by mohla automobilka sdílet se starší architekturou, podrobnosti však zatím chybí. Podle slov šéfa osobních aut, Ralfa Brandstättera, se dočkáme nového standardu pro dojezd, rychlost nabíjení a pokročilou digitalizaci.
Posledními body pak zůstávají autonomní řízení a změna procesu výroby. Podle všeho bude v základní nabídce Volkswagenu Trinity autonomní řízení na úrovni 2, nicméně vůz bude připraven plně splnit požadavky úrovně 4. Což v praxi znamená plně autonomní jízda bez spoléhání na řidiče. A konečně výroba, automobilka bude chtít stavět své vozy nejen v Berlíně, ale i jiných fabrikách. Chce tak ukázat, že výroba elektrických aut může být efektivní a ekonomická kdekoliv.