V Mladé Boleslavi mají celkem bohatou historii s výrobou baterií, a to již od roku 1903. Aktuálně automobilka Škoda Auto ve svém hlavním výrobním závodě produkuje trakční baterie pro plug-in hybridy, přičem začátkem letošního roku se firma pochlubila tím, že již vyrobila více než 100 tisíc trakčních akumulátorů pro Superb, Octavia a koncernové vozy do zásuvky. V budoucnu se budou v Mladé Boleslavi vyrábět i trakční baterie pro elektromobily.
Potvrzuje to nejnovější tisková zpráva od koncernu Volkswagen, který píše, že navýšil výrobní kapacitu závodu v Braunschweigu, kde probíhal celý vývoj, již na 500 tisíc baterií pro elektromobily platformy MEB ročně. Dalšími závody pro výrobu akumulátorových systémů jsou Fo-šan a Anting, obojí v Číně. V budoucnosti se k nim přidá také Chattanooga (USA) a Mladá Boleslav (Česká republika). V Evropě se vyrábějí bateriové články pro modely VW ID.3 a ID.4 s využitím ekologické elektrické energie.
Čtěte také: Tesla získává důležitý patent pro výrobu baterií, zaplatila za něj doslova drobné
Thomas Schmall, člen představenstva koncernu, odpovědný za techniku, a předseda představenstva divize Volkswagen Group Components, k tomu říká: „Akumulátorová baterie je technickým srdcem elektromobilu, protože rozhodujícím způsobem určuje potěšení z jízdy, náklady, dojezd a zkušenosti uživatelů s nabíjením. Proto hraje hlavní roli při dosažení dlouhodobé spokojenosti zákazníků našich koncernových značek.“
V Mladé Boleslavi mají celkem bohatou historii s výrobou baterií, a to již od roku 1903. Aktuálně automobilka Škoda Auto ve svém hlavním výrobním závodě produkuje trakční baterie pro plug-in hybridy, přičem začátkem letošního roku se firma pochlubila tím, že již vyrobila více než 100 tisíc trakčních akumulátorů pro Superb, Octavia a koncernové vozy do zásuvky. V budoucnu se budou v Mladé Boleslavi vyrábět i trakční baterie pro elektromobily.
Potvrzuje to nejnovější tisková zpráva od koncernu Volkswagen, který píše, že navýšil výrobní kapacitu závodu v Braunschweigu, kde probíhal celý vývoj, již na 500 tisíc baterií pro elektromobily platformy MEB ročně. Dalšími závody pro výrobu akumulátorových systémů jsou Fo-šan a Anting, obojí v Číně. V budoucnosti se k nim přidá také Chattanooga (USA) a Mladá Boleslav (Česká republika). V Evropě se vyrábějí bateriové články pro modely VW ID.3 a ID.4 s využitím ekologické elektrické energie.
Čtěte také: Tesla získává důležitý patent pro výrobu baterií, zaplatila za něj doslova drobné
Thomas Schmall, člen představenstva koncernu, odpovědný za techniku, a předseda představenstva divize Volkswagen Group Components, k tomu říká: „Akumulátorová baterie je technickým srdcem elektromobilu, protože rozhodujícím způsobem určuje potěšení z jízdy, náklady, dojezd a zkušenosti uživatelů s nabíjením. Proto hraje hlavní roli při dosažení dlouhodobé spokojenosti zákazníků našich koncernových značek.“