Čína je rájem pro plug-in hybridy, což se samozřejmě projevuje na infrastruktuře dobíjecích stanic. Ty nemusejí být jen klasického rázu, chystají se i nabíječky, které řidiči nikam zapojovat nemusejí.
WiTricity v současné době nabízí dobíjecí systémy s výstupním výkonem 3,6 až 11 kW. Efektivita přenosu je pak kolem 90 %. A právě WiTricity bude licencovat Zhejiang VIE Science and Technology, což je čínský výrobce autodílů.
V Číně tak časem pravědpodobně vyroste i slušná síť bezdrátových nabíjecích stanic. Zhejiang VIE Science and Technology bude technologii dále rozvíjet a není vyloučené, že se časem dostane i do zbytku světa. Ne, že by nás unavovalo zapojovat kabel od nabíječky do zásuvky, ale představa, že nabíjení začne automaticky třeba po zajetí do garáže se nám líbí víc.
Zdroj: insideevs
Čína je rájem pro plug-in hybridy, což se samozřejmě projevuje na infrastruktuře dobíjecích stanic. Ty nemusejí být jen klasického rázu, chystají se i nabíječky, které řidiči nikam zapojovat nemusejí.
WiTricity v současné době nabízí dobíjecí systémy s výstupním výkonem 3,6 až 11 kW. Efektivita přenosu je pak kolem 90 %. A právě WiTricity bude licencovat Zhejiang VIE Science and Technology, což je čínský výrobce autodílů.
V Číně tak časem pravědpodobně vyroste i slušná síť bezdrátových nabíjecích stanic. Zhejiang VIE Science and Technology bude technologii dále rozvíjet a není vyloučené, že se časem dostane i do zbytku světa. Ne, že by nás unavovalo zapojovat kabel od nabíječky do zásuvky, ale představa, že nabíjení začne automaticky třeba po zajetí do garáže se nám líbí víc.
Zdroj: insideevs