Luxusní značka automobilky Toyota, Lexus, se pochlubila novým hybridem s názvem LS500h (2018), který v sobě snoubí šestiventil se dvěma elektromotory.
Tyto hnací jednotky jsou schopny vyvinout celkový výkon 354 koňských sil, což je na sedan této velikosti poměrně slušné. Auto sice úplně neocení pravověrní ekologičtí aktivisté, na druhou stranu ti nejspíš u tohoto mastodonta ani nejsou cílovkou.
Hybridní řešení samozřejmě zvyšuje efektivitu, a tak do něj nemusíte lít tolik benzínu jako do běžného třistapadesátikobylového stroje. Novinka v sobě kombinuje hybridní dvoumotorovou převodovku CVT od Toyoty se čtyřstupňovým automatem, podobně jako tomu je u nového LC 500h coupe. Díky tomu je dosaženo ještě vyšší efektivity plus relativní tichosti provozu.
Pokud jde o baterii, ta by měla mít větší dojezd než výběhový nikl-metalový akumulátor, navíc by měla být o nějakých 20 procent lehčí. Dojezd ani spotřebu na spalovací motor však zatím výrobce neoznámil, nicméně opět by mělo jít v porovnání s výběhovými modely o zlepšení.
Zdroj: Autoblog.com
Luxusní značka automobilky Toyota, Lexus, se pochlubila novým hybridem s názvem LS500h (2018), který v sobě snoubí šestiventil se dvěma elektromotory.
Tyto hnací jednotky jsou schopny vyvinout celkový výkon 354 koňských sil, což je na sedan této velikosti poměrně slušné. Auto sice úplně neocení pravověrní ekologičtí aktivisté, na druhou stranu ti nejspíš u tohoto mastodonta ani nejsou cílovkou.
Hybridní řešení samozřejmě zvyšuje efektivitu, a tak do něj nemusíte lít tolik benzínu jako do běžného třistapadesátikobylového stroje. Novinka v sobě kombinuje hybridní dvoumotorovou převodovku CVT od Toyoty se čtyřstupňovým automatem, podobně jako tomu je u nového LC 500h coupe. Díky tomu je dosaženo ještě vyšší efektivity plus relativní tichosti provozu.
Pokud jde o baterii, ta by měla mít větší dojezd než výběhový nikl-metalový akumulátor, navíc by měla být o nějakých 20 procent lehčí. Dojezd ani spotřebu na spalovací motor však zatím výrobce neoznámil, nicméně opět by mělo jít v porovnání s výběhovými modely o zlepšení.
Zdroj: Autoblog.com