S trochou nadsázky by se příštích pět let dalo u Toyoty označit jako “elektropětiletka”. Na zvyšující se poptávku po vozidlech na baterie je totiž potřeba reagovat.
Do konce roku 2025 tak na trhu má být šest elektromobilů. První z nich přijde na trh v příštím roce. Zatím se neví, co přesně to bude za vůz, jisté ale je že, minimálně jeden z “elektrické šestky” bude výsledek nedávno oznámené spolupráce a automobilkou Subaru.
Výsledkem má být vůz na modulární platformě e-TNGA, která má umožňovat osadit motor buď do přední části, do zadní anebo do obou zároveň. Flexibilní rozvor pak umožní postavit na platformě auta nejrůznějších kategorií a velikostí.
Jedním z šestice elektromobilů bude i malé auto, které bude vyvíjeno ve spolupráci s Daihatsu a malý crossover, který má být v podstatě elektrickou obdobou modelu C-RH. K nim přibude kompaktní sedan, minivan a středně velké SUV.
Zdroj: msn
S trochou nadsázky by se příštích pět let dalo u Toyoty označit jako “elektropětiletka”. Na zvyšující se poptávku po vozidlech na baterie je totiž potřeba reagovat.
Do konce roku 2025 tak na trhu má být šest elektromobilů. První z nich přijde na trh v příštím roce. Zatím se neví, co přesně to bude za vůz, jisté ale je že, minimálně jeden z “elektrické šestky” bude výsledek nedávno oznámené spolupráce a automobilkou Subaru.
Výsledkem má být vůz na modulární platformě e-TNGA, která má umožňovat osadit motor buď do přední části, do zadní anebo do obou zároveň. Flexibilní rozvor pak umožní postavit na platformě auta nejrůznějších kategorií a velikostí.
Jedním z šestice elektromobilů bude i malé auto, které bude vyvíjeno ve spolupráci s Daihatsu a malý crossover, který má být v podstatě elektrickou obdobou modelu C-RH. K nim přibude kompaktní sedan, minivan a středně velké SUV.
Zdroj: msn