Přestože je průměrně jen každý desátý ojetý vůz prodaný online elektromobil, podíl elektrických aut se na trhu ojetin postupně zvedá. Zákazníci Carvago – společnosti, která nabízí jeden z nejbezpečnějších způsobů nákupu ojetého vozu díky důkladnému prověření historie a kvality ojetiny – nejčastěji pořizují elektrická auta ve stáří 3 až 4 roky, s nájezdem do 30 tisíc kilometrů a cenou do 550 000 Kč.
Také modelová struktura naznačuje, že zákazníci, kteří kupují ojetý elektromobil online, v něm zatím spatřují spíše druhý vůz do domácnosti s nízkými provozními náklady než primární dopravní prostředek – převládají zde totiž malé a kompaktní vozy, zatímco celkově se na Carvago nejvíce prodávají naopak spíše auta od střední třídy výš.
Ze žebříčku meziročně vypadl dřívější bestseller BMW i3, letos nefiguruje dokonce ani v první desítce. Ačkoliv má stále co nabídnout a i po letech funguje spolehlivě, zákazníci dávají přednost mladším elektroautům s jistotou v podobě dlouhé tovární záruky na trakční baterii. V této souvislosti je nicméně nutné zmínit, že s vadnými bateriemi se technici Carvago v praxi téměř nesetkávají ani při předkupních prověrkách CarAudit, ani v rámci reklamací. Ukazuje se, že baterie v ojetých elektromobilech nebudou zdaleka takovým problémem.
Čtěte také: 5 důvodů, proč Češi nechtějí elektromobil a proč se šeredně pletou?
Veškerá data v článku přinesla společnost Carvago a vztahují se k období leden až květen 2024.
Přestože je průměrně jen každý desátý ojetý vůz prodaný online elektromobil, podíl elektrických aut se na trhu ojetin postupně zvedá. Zákazníci Carvago – společnosti, která nabízí jeden z nejbezpečnějších způsobů nákupu ojetého vozu díky důkladnému prověření historie a kvality ojetiny – nejčastěji pořizují elektrická auta ve stáří 3 až 4 roky, s nájezdem do 30 tisíc kilometrů a cenou do 550 000 Kč.
Také modelová struktura naznačuje, že zákazníci, kteří kupují ojetý elektromobil online, v něm zatím spatřují spíše druhý vůz do domácnosti s nízkými provozními náklady než primární dopravní prostředek – převládají zde totiž malé a kompaktní vozy, zatímco celkově se na Carvago nejvíce prodávají naopak spíše auta od střední třídy výš.
Ze žebříčku meziročně vypadl dřívější bestseller BMW i3, letos nefiguruje dokonce ani v první desítce. Ačkoliv má stále co nabídnout a i po letech funguje spolehlivě, zákazníci dávají přednost mladším elektroautům s jistotou v podobě dlouhé tovární záruky na trakční baterii. V této souvislosti je nicméně nutné zmínit, že s vadnými bateriemi se technici Carvago v praxi téměř nesetkávají ani při předkupních prověrkách CarAudit, ani v rámci reklamací. Ukazuje se, že baterie v ojetých elektromobilech nebudou zdaleka takovým problémem.
Čtěte také: 5 důvodů, proč Češi nechtějí elektromobil a proč se šeredně pletou?
Veškerá data v článku přinesla společnost Carvago a vztahují se k období leden až květen 2024.