Tesly budou na silnicích mluvit či parodovat spalováky a jejich prdění

Musk dnes přišel s novinkou, že elektromobily Tesla brzy dostanou speciální update. Pro někoho to bude zábava, někoho se to ale možná i dotkne a urazí…

TIP: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z “tužkové” baterie?

Podle tweetu Muska budou Tesly schopné na silnicích mluvit nebo případně i prdět (nejen uvnitř kabiny, jako je již nyní možné, ale také zvenku auta), a to v přirozeném směru (což je narážka na spalovací auta a jejich výfuk).

Podívejte se na ukázku nové funkce, kde elektromobil říká: “Ale nestůj tam jen a nezírej, naskoč.” To zas bude narážka na to, aby se lidé nebáli a pořádné elektroauto si alespoň někdy vyzkoušeli. I z našich zkušeností totiž víme, že kdo si elektromobil ještě nevyzkoušel, je k němu spíše skeptický. Kdo se ale někdy sveze nebo si vyzkouší i řízení, málokdy odchází s pocitem, že jde o něco horšího než konvenční auto.

A jak to vlastně bude fungovat a k čemu to bude dobré? Tesly využijou reproduktory, které elektromobily stejně již musejí mít například kvůli nařízení EU a umělém zvuku varující chodce při rychlosti tichého auta do 30 km/hod. Takže primárně by mělo jít o bezpečnost, ačkoliv pokud na vás auto na ulici promluví, nemusí to být tak úplně očekávané a mohlo by to někdy mít klidně přesně opačný efekt. Každopádně pro někoho to jistě bude také zábava, pro jiné i právě kvůli prdění jako u spalovacích aut trochu urážlivé.

Různé zvuky podle následných reakcí Muska na Twitteru dostane také Sentry Mode.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesly budou na silnicích mluvit či parodovat spalováky a jejich prdění

Musk dnes přišel s novinkou, že elektromobily Tesla brzy dostanou speciální update. Pro někoho to bude zábava, někoho se to ale možná i dotkne a urazí…

TIP: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z “tužkové” baterie?

Podle tweetu Muska budou Tesly schopné na silnicích mluvit nebo případně i prdět (nejen uvnitř kabiny, jako je již nyní možné, ale také zvenku auta), a to v přirozeném směru (což je narážka na spalovací auta a jejich výfuk).

Podívejte se na ukázku nové funkce, kde elektromobil říká: “Ale nestůj tam jen a nezírej, naskoč.” To zas bude narážka na to, aby se lidé nebáli a pořádné elektroauto si alespoň někdy vyzkoušeli. I z našich zkušeností totiž víme, že kdo si elektromobil ještě nevyzkoušel, je k němu spíše skeptický. Kdo se ale někdy sveze nebo si vyzkouší i řízení, málokdy odchází s pocitem, že jde o něco horšího než konvenční auto.

A jak to vlastně bude fungovat a k čemu to bude dobré? Tesly využijou reproduktory, které elektromobily stejně již musejí mít například kvůli nařízení EU a umělém zvuku varující chodce při rychlosti tichého auta do 30 km/hod. Takže primárně by mělo jít o bezpečnost, ačkoliv pokud na vás auto na ulici promluví, nemusí to být tak úplně očekávané a mohlo by to někdy mít klidně přesně opačný efekt. Každopádně pro někoho to jistě bude také zábava, pro jiné i právě kvůli prdění jako u spalovacích aut trochu urážlivé.

Různé zvuky podle následných reakcí Muska na Twitteru dostane také Sentry Mode.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."