Podle dostupných informací má Tesla postavit svou novou továrnu v Indonésii. Tuto informaci sdílel indonéský ministr investic v rozhovoru pro deník Benar News. Dohoda prý však ještě není oficiální.
Kalifornská Tesla podle indonéského ministra investic údajně souhlasila s vybudováním továrny na baterie a elektromobily v Indonésii. Zprávu sdílel indonéský ministr investic krátce poté, co se Elon Musk setkal v Texasu s indonéským prezidentem.
I když to zní opravdu skvěle, Tesla v tuto chvíli stále dohodu nepotvrdila, a tak je třeba brát informaci s malou rezervou. Avšak ministr je vcelku důvěryhodný zdroj.
Čtěte také: Tesla kapitulovala! Vstup na indický trh se nekoná kvůli absurditě roku
Indonésie se snaží přilákat investice od Tesly již několik let. Využívá k tomu svoji pozici největšího producenta niklu na světě. Ten je totiž jedním z klíčových prvků při výrobě baterií do elektrických vozidel.
Do roku 2025 si Indonésie stanovila cíl, aby 20 % automobilů postavených na domácím trhu, bylo elektrických. To je pro tento ostrovní stát velmi ambiciózní cíl. V zemi se totiž vyrábí již několik let kolem 1 milionu aut ročně. Většina z nich je však poháněna spalovacími motory.
S plněním cíle začala postavením továrny jihokorejské společnosti Hyundai. Ta má ročně produkovat zhruba 250 tisíc elektromobilů Hyundai Ioniq 5. Pokud se tedy tak vysoká teoretická produkce továrny Hyundai stane pravdou, Indonésie svůj cíl dost možná splní dříve, než by kdo čekal.
Podle dostupných informací má Tesla postavit svou novou továrnu v Indonésii. Tuto informaci sdílel indonéský ministr investic v rozhovoru pro deník Benar News. Dohoda prý však ještě není oficiální.
Kalifornská Tesla podle indonéského ministra investic údajně souhlasila s vybudováním továrny na baterie a elektromobily v Indonésii. Zprávu sdílel indonéský ministr investic krátce poté, co se Elon Musk setkal v Texasu s indonéským prezidentem.
I když to zní opravdu skvěle, Tesla v tuto chvíli stále dohodu nepotvrdila, a tak je třeba brát informaci s malou rezervou. Avšak ministr je vcelku důvěryhodný zdroj.
Čtěte také: Tesla kapitulovala! Vstup na indický trh se nekoná kvůli absurditě roku
Indonésie se snaží přilákat investice od Tesly již několik let. Využívá k tomu svoji pozici největšího producenta niklu na světě. Ten je totiž jedním z klíčových prvků při výrobě baterií do elektrických vozidel.
Do roku 2025 si Indonésie stanovila cíl, aby 20 % automobilů postavených na domácím trhu, bylo elektrických. To je pro tento ostrovní stát velmi ambiciózní cíl. V zemi se totiž vyrábí již několik let kolem 1 milionu aut ročně. Většina z nich je však poháněna spalovacími motory.
S plněním cíle začala postavením továrny jihokorejské společnosti Hyundai. Ta má ročně produkovat zhruba 250 tisíc elektromobilů Hyundai Ioniq 5. Pokud se tedy tak vysoká teoretická produkce továrny Hyundai stane pravdou, Indonésie svůj cíl dost možná splní dříve, než by kdo čekal.