April Gillmorová je žena, která má ráda auta. Dříve vlastnila Mercedes-Benz C300 4MATIC, ale chtěla něco “víc vzrušujícího”. Zvažovala ještě pořízení Audi S4, nebo RS5, nakonec se rozhodla pro Teslu. Ovšem dnes svojí volby lituje.
Radost z nového elektromobilu jí netrvala dlouho. Gillmorová si převzala Model 3 Performance 19. prosince loňského roku a během první jízdy slyšela intenzivní zvuk, škrábání kovu o kov, který vycházel od levého zadního kola.
„Zaměstnanec Tesly mi řekl, abych problém nahlásila prostřednictvím mobilní aplikace Tesla. Tak jsem 20. prosince večer vytvořila rezervaci v servisu. Úplně mě šokovalo, že první volný termín byl až za tři týdny, ale termín jsem si zarezervovala,“ říká majitelka.
Nepřehlédněte: Tesla řeší problém s mrznoucími řidiči. Bizarní chybu má napravit aktualizace
Nakonec si zvuk za pomoci známého nahrála a poslala do servisního střediska automobilky. Odpověď netrvala dlouho a Gillmorovou opravdu nepotěšila. Podle několika techniků byl zvuk od výkonných brzd, které Model 3 Performance má, normální a vše je „v rámci specifikací“.
„Není mi jasné, jak mohl zkušený technik říct, že ten zvuk byl normální. Hádala jsem se s nimi. Myslím si, že nemusíte být automechanik, abyste řekli, že s tím kolem není něco v pořádku. Pokud je to normální, proč ten hluk vychází pouze z jednoho kola?“
Gillmorová se 23. prosince rozhodla, nechat odtáhnout vůz do neautorizovaného servisu. Domnívala se, že je někde v kole vzpříčený kamínek, a že bude stačit rychlá oprava a rezervaci v originálním Tesla servise bude moci zrušit. Když zkontrolovali levé zadní kolo, zjistili, že úplně chybí jedna brzdová destička. To znamená, že vůz už nejspíš takto musel vyjet z továrny.
Po tomto zjištění byl elektromobil odtažen do servisního střediska Tesla. Jako bonus navíc, trvalo týden, než poskytli majitelce náhradní vůz. Pracovník servisu slíbil, že elektromobil bude opravený 19. ledna, to znamená skoro měsíc bez auta. U takto drahého vozu, jako je Tesla Model 3 Performance, vás to rozpálí do běla.
Nepřehlédněte: Tesla řeší bizarní problém s autonomním řízením, příčina chyby vás pobaví
Rozčilená majitelka trvala na výměně okolních dílů, které se navíc poškodily během ujetých 180 km bez brzdové destičky. Technici souhlasili, ale neměli k dispozici vše potřebné pro kompletní výměnu, konkrétně jim chyběl brzdový třmen. Oprava se tedy protahovala. Navíc servis slíbil, že díly sundané z vozu si ponechá, aby je mohl majitelce ukázat, jako důkaz proběhlé opravy.
Gillmorová to označila jako „nejhorší zkušenost se zákaznickým servisem“, kterou kdy zažila. „Abych byla spravedlivá, objednávkový proces Tesly byl skvělý. Nebylo tam žádné handrkování a vysedávání v autobazaru, čekání na papírování atd. Musím Teslu pochválit, že poskytla jedinečný nákupní zážitek. Jakmile však auto vyjedete z prodejny, vše se změní. Je to jako hra s horkým bramborem. To jsem nezažila. Jednání se servisem Tesly podle mých zkušeností rozhodně není plus.“
Nakonec si majitelka najala právníka, protože ji neustálé handrkování a přehazování „horkého bramboru“ unavovalo. Pokud společnost dodrží své slovo a vše bude opraveno, jak bylo slíbeno, obnoví svoji důvěru v Model 3 a Teslu. Pro každého, kdo má zájem o koupi elektromobilu Tesla, má Gillmorová radu.
„Pokud se chystáte koupit Teslu, buďte připraveni vzít věci do vlastních rukou, když vám automobilka nepomůže. Přečtěte si online recenze vašeho místního servisního střediska Tesla. Bohužel jsem neměla tušení, že Tesla Servis je tak špatný, a teď jsem na to dojela.“
April Gillmorová je žena, která má ráda auta. Dříve vlastnila Mercedes-Benz C300 4MATIC, ale chtěla něco “víc vzrušujícího”. Zvažovala ještě pořízení Audi S4, nebo RS5, nakonec se rozhodla pro Teslu. Ovšem dnes svojí volby lituje.
Radost z nového elektromobilu jí netrvala dlouho. Gillmorová si převzala Model 3 Performance 19. prosince loňského roku a během první jízdy slyšela intenzivní zvuk, škrábání kovu o kov, který vycházel od levého zadního kola.
„Zaměstnanec Tesly mi řekl, abych problém nahlásila prostřednictvím mobilní aplikace Tesla. Tak jsem 20. prosince večer vytvořila rezervaci v servisu. Úplně mě šokovalo, že první volný termín byl až za tři týdny, ale termín jsem si zarezervovala,“ říká majitelka.
Nepřehlédněte: Tesla řeší problém s mrznoucími řidiči. Bizarní chybu má napravit aktualizace
Nakonec si zvuk za pomoci známého nahrála a poslala do servisního střediska automobilky. Odpověď netrvala dlouho a Gillmorovou opravdu nepotěšila. Podle několika techniků byl zvuk od výkonných brzd, které Model 3 Performance má, normální a vše je „v rámci specifikací“.
„Není mi jasné, jak mohl zkušený technik říct, že ten zvuk byl normální. Hádala jsem se s nimi. Myslím si, že nemusíte být automechanik, abyste řekli, že s tím kolem není něco v pořádku. Pokud je to normální, proč ten hluk vychází pouze z jednoho kola?“
Gillmorová se 23. prosince rozhodla, nechat odtáhnout vůz do neautorizovaného servisu. Domnívala se, že je někde v kole vzpříčený kamínek, a že bude stačit rychlá oprava a rezervaci v originálním Tesla servise bude moci zrušit. Když zkontrolovali levé zadní kolo, zjistili, že úplně chybí jedna brzdová destička. To znamená, že vůz už nejspíš takto musel vyjet z továrny.
Po tomto zjištění byl elektromobil odtažen do servisního střediska Tesla. Jako bonus navíc, trvalo týden, než poskytli majitelce náhradní vůz. Pracovník servisu slíbil, že elektromobil bude opravený 19. ledna, to znamená skoro měsíc bez auta. U takto drahého vozu, jako je Tesla Model 3 Performance, vás to rozpálí do běla.
Nepřehlédněte: Tesla řeší bizarní problém s autonomním řízením, příčina chyby vás pobaví
Rozčilená majitelka trvala na výměně okolních dílů, které se navíc poškodily během ujetých 180 km bez brzdové destičky. Technici souhlasili, ale neměli k dispozici vše potřebné pro kompletní výměnu, konkrétně jim chyběl brzdový třmen. Oprava se tedy protahovala. Navíc servis slíbil, že díly sundané z vozu si ponechá, aby je mohl majitelce ukázat, jako důkaz proběhlé opravy.
Gillmorová to označila jako „nejhorší zkušenost se zákaznickým servisem“, kterou kdy zažila. „Abych byla spravedlivá, objednávkový proces Tesly byl skvělý. Nebylo tam žádné handrkování a vysedávání v autobazaru, čekání na papírování atd. Musím Teslu pochválit, že poskytla jedinečný nákupní zážitek. Jakmile však auto vyjedete z prodejny, vše se změní. Je to jako hra s horkým bramborem. To jsem nezažila. Jednání se servisem Tesly podle mých zkušeností rozhodně není plus.“
Nakonec si majitelka najala právníka, protože ji neustálé handrkování a přehazování „horkého bramboru“ unavovalo. Pokud společnost dodrží své slovo a vše bude opraveno, jak bylo slíbeno, obnoví svoji důvěru v Model 3 a Teslu. Pro každého, kdo má zájem o koupi elektromobilu Tesla, má Gillmorová radu.
„Pokud se chystáte koupit Teslu, buďte připraveni vzít věci do vlastních rukou, když vám automobilka nepomůže. Přečtěte si online recenze vašeho místního servisního střediska Tesla. Bohužel jsem neměla tušení, že Tesla Servis je tak špatný, a teď jsem na to dojela.“