Tesla si nechala patentovat nový typ bateriového článku

Výzkumná skupina Tesly pod vedením Jeffa Dahna v Halifaxu požádala o patent, který popisuje nové řešení bateriového článku, který má nabídnout rychlejší nabíjení a vybíjení, vyšší životnost, a dokonce i nižší náklady.

Jeff Dahn je považován za průkopníka v oblasti Li-ion bateriových článků. Na těchto technologiích pracuje víceméně od doby, co byly vynalezeny. Jeho přínos spočívá v tom, že pomohl zvýšit životnost článků, což napomohlo jejich komerčnímu využití. Ve své práci se teď zaměřuje hlavně na potenciální navyšování energetické hustoty a výdrže.

V roce 2016 přešla Dahnova skupina badatelů po 20 letech z 3M pod křídla nové asociace s automobilkou Tesla pod názvem „NSERC/Tesla Canada Industrial Research.“

Na základě nové smlouvy Tesla zainvestovala do nové výzkumné laboratoře v blízkosti kanadského Halifaxu.

V uplynulých několika letech jsme toho o Dahnovi moc neslyšeli, ale už dříve se na internetu objevily zprávy o tom, že pracuje na aditivech pro elektrolyty, jejichž účelem má být navyšování výkonu Li-ion bateriových článků.

V žádosti o patent nazvaný „Inovativní bateriové systémy založené na systémech dvou-aditivních elektrolytů“ se píše: „Systémy dvou-aditivních (dvousložkových) elektrolytů navyšují výkon a životnost Li-ion baterií, a zároveň snižují náklady oproti jiným systémům, které spoléhají na více aditiv.“ Dokument k žádosti o patent zároveň popisuje kladné i záporné elektrody, které s takovými dvou-aditivními elektrolyty spolupracují. No, každopádně to zní zajímavě…

Zdroj: Electrek.co

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla si nechala patentovat nový typ bateriového článku

Výzkumná skupina Tesly pod vedením Jeffa Dahna v Halifaxu požádala o patent, který popisuje nové řešení bateriového článku, který má nabídnout rychlejší nabíjení a vybíjení, vyšší životnost, a dokonce i nižší náklady.

Jeff Dahn je považován za průkopníka v oblasti Li-ion bateriových článků. Na těchto technologiích pracuje víceméně od doby, co byly vynalezeny. Jeho přínos spočívá v tom, že pomohl zvýšit životnost článků, což napomohlo jejich komerčnímu využití. Ve své práci se teď zaměřuje hlavně na potenciální navyšování energetické hustoty a výdrže.

V roce 2016 přešla Dahnova skupina badatelů po 20 letech z 3M pod křídla nové asociace s automobilkou Tesla pod názvem „NSERC/Tesla Canada Industrial Research.“

Na základě nové smlouvy Tesla zainvestovala do nové výzkumné laboratoře v blízkosti kanadského Halifaxu.

V uplynulých několika letech jsme toho o Dahnovi moc neslyšeli, ale už dříve se na internetu objevily zprávy o tom, že pracuje na aditivech pro elektrolyty, jejichž účelem má být navyšování výkonu Li-ion bateriových článků.

V žádosti o patent nazvaný „Inovativní bateriové systémy založené na systémech dvou-aditivních elektrolytů“ se píše: „Systémy dvou-aditivních (dvousložkových) elektrolytů navyšují výkon a životnost Li-ion baterií, a zároveň snižují náklady oproti jiným systémům, které spoléhají na více aditiv.“ Dokument k žádosti o patent zároveň popisuje kladné i záporné elektrody, které s takovými dvou-aditivními elektrolyty spolupracují. No, každopádně to zní zajímavě…

Zdroj: Electrek.co

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."