Výrobní linky v Gigafactory u německého Berlína nemládnou. Aby mohly i nadále dosahovat skvělých výsledků, plánuje výrobce elektromobilů na pět dní přerušit výrobu. K odstávce by mělo dojít ještě v tomto měsíci.
Podle reportáže serveru Handelsblatt se pauza dotkne jak montážních linek vozidel, tak i motorárny. Nepůjde o souvislou pěti denní odstávku, přerušení bude vždy probíhat v několika hodinách v různé dny. Konkrétně by mělo jít i 7., 14., 17., 27. a 28. června. Beze změn budou fungovat velkoformátové lisy, plasmová linka i výroba bateriových článků.
Společnost se k přerušení zatím oficiálně nevyjádřila. Specifika jednotlivých oddílů navíc napovídají, že díky zachování provozu bateriové linky to vypadá, že Tesla přechází z testovacího provozu do produkčního. V Německu totiž dosud baterie do vozidel nevyráběli. Nemusí ale nutně jít o kompletní výrobu a sestavu modulů.
Čtěte také: Tesla je ve vývoji autonomních systémů daleko napřed, říká šéf Nvidie
Továrnu letos kromě plánovaných odstávek postihly i neplánované. V březnu musela továrna na pár dní přerušit výrobu kvůli žhářskému útoku. V květnu pak proběhla plánovaná přestávka, během které se podobně jako v blížícím se případě optimalizovaly výrobní procesy a nutné výměny výrobních strojů a komponent.
V Gigafactory se zatím stále vyrábí jen jediný model značky. Někteří fanoušci, kteří dění kolem továrny sledují pečlivým okem, se domnívají, že vedení plánuje úpravy linek pro zahájení výroby omlazené verze Modelu Y. I když není zatím stanoveno pevné datum premiéry, na trh by se facelift v rámci projektu Juniper měl dostat ještě před koncem letošního roku.
Výrobní linky v Gigafactory u německého Berlína nemládnou. Aby mohly i nadále dosahovat skvělých výsledků, plánuje výrobce elektromobilů na pět dní přerušit výrobu. K odstávce by mělo dojít ještě v tomto měsíci.
Podle reportáže serveru Handelsblatt se pauza dotkne jak montážních linek vozidel, tak i motorárny. Nepůjde o souvislou pěti denní odstávku, přerušení bude vždy probíhat v několika hodinách v různé dny. Konkrétně by mělo jít i 7., 14., 17., 27. a 28. června. Beze změn budou fungovat velkoformátové lisy, plasmová linka i výroba bateriových článků.
Společnost se k přerušení zatím oficiálně nevyjádřila. Specifika jednotlivých oddílů navíc napovídají, že díky zachování provozu bateriové linky to vypadá, že Tesla přechází z testovacího provozu do produkčního. V Německu totiž dosud baterie do vozidel nevyráběli. Nemusí ale nutně jít o kompletní výrobu a sestavu modulů.
Čtěte také: Tesla je ve vývoji autonomních systémů daleko napřed, říká šéf Nvidie
Továrnu letos kromě plánovaných odstávek postihly i neplánované. V březnu musela továrna na pár dní přerušit výrobu kvůli žhářskému útoku. V květnu pak proběhla plánovaná přestávka, během které se podobně jako v blížícím se případě optimalizovaly výrobní procesy a nutné výměny výrobních strojů a komponent.
V Gigafactory se zatím stále vyrábí jen jediný model značky. Někteří fanoušci, kteří dění kolem továrny sledují pečlivým okem, se domnívají, že vedení plánuje úpravy linek pro zahájení výroby omlazené verze Modelu Y. I když není zatím stanoveno pevné datum premiéry, na trh by se facelift v rámci projektu Juniper měl dostat ještě před koncem letošního roku.