Tesla Semi se začne vyrábět ve druhé polovině letošního roku

Největší produkt Tesly se měl vyrábět u v loňském roce. Jak to tak bývá, tak slibovaný termín nabral zpoždění. Dočkat bychom se však měli letos.

TIP: Tesla Semi spatřen při testech. Jeho řidič promluvil o reálném dojezdu

Vyplývá to z emailu uniklého na internet, určeného držitelům rezervací na tahač Tesla Semi. V mailu stojí, že v druhé polovině roku 2020 by měla začít produkce v omezeném množství.

Dále ve zprávě stojí, že poslední měsíce probíhalo testování v podmínkách reálného provozu a na ne zrovna ideálních površích, aby bylo zajištěno, že Tesla Semi odolá i nasazení na rozbitých vozovkách, případně i mimo ně.

V tuto dobu probíhají přípravy na zimní testy, to znamená nízké teploty a namrzlé silnice. Tam by se měla projevit hlavní výhoda elektromotorů, spočívající ve velice jemné kontrole trakce, které spalováky nejsou schopné dosáhnout. Ve spolupráci s firmou CharIN byl vyvíjen i standard pro nabíjení takto velkých elektromobilů.

Tesla Semi bude poháněn pomocí čtyř motorů, které vycházejí z koncepce těch, které používá Model 3 (test). Musk také prohlásil, že dojezd můžeme očekávat větší než 500 mil (804 kilometrů), blížit by se měl spíše k 600 mil (965 kilometrů).

zdroj: teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla Semi se začne vyrábět ve druhé polovině letošního roku

Největší produkt Tesly se měl vyrábět u v loňském roce. Jak to tak bývá, tak slibovaný termín nabral zpoždění. Dočkat bychom se však měli letos.

TIP: Tesla Semi spatřen při testech. Jeho řidič promluvil o reálném dojezdu

Vyplývá to z emailu uniklého na internet, určeného držitelům rezervací na tahač Tesla Semi. V mailu stojí, že v druhé polovině roku 2020 by měla začít produkce v omezeném množství.

Dále ve zprávě stojí, že poslední měsíce probíhalo testování v podmínkách reálného provozu a na ne zrovna ideálních površích, aby bylo zajištěno, že Tesla Semi odolá i nasazení na rozbitých vozovkách, případně i mimo ně.

V tuto dobu probíhají přípravy na zimní testy, to znamená nízké teploty a namrzlé silnice. Tam by se měla projevit hlavní výhoda elektromotorů, spočívající ve velice jemné kontrole trakce, které spalováky nejsou schopné dosáhnout. Ve spolupráci s firmou CharIN byl vyvíjen i standard pro nabíjení takto velkých elektromobilů.

Tesla Semi bude poháněn pomocí čtyř motorů, které vycházejí z koncepce těch, které používá Model 3 (test). Musk také prohlásil, že dojezd můžeme očekávat větší než 500 mil (804 kilometrů), blížit by se měl spíše k 600 mil (965 kilometrů).

zdroj: teslarati

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."