Teprve včera jsme informovali o tom, že koncern Stellantis ukončuje spolupráci s Teslou v rámci pravidelného kupovaní emisních povolenek. Carlos Tavares, ředitel koncernu Stellantis, tvrdí, že automobilka díky technologii z PSA dosáhne na své emisní limity v EU ještě tento rok. Zásadní zpráva vzbudila v komunitě poměrně silné ohlasy, protože kalifornský gigant tím ztratil silného partnera. Není ovšem všem dnům konec, do hry totiž vstupuje Volkswagen.
Herbert Diess při prezentaci finančních výsledků VW sdělil, že v Evropě nebude mít automobilka problém se splněním emisních limitů. Na druhou stranu v přísnější Číně či USA má Volkswagen stále problém, a tak přiznává, že se automobilka bez emisních povolenek neobejde. Diess dále předpovídá, že budou muset nakupovat alespoň další dva až tři roky. Zatím není jasné, zda nakupují od Tesly, nicméně je to jedna z nejvíce pravděpodobných možností.
Myslíte si, že VW opravdu začíná kupovat emisní povolenky od Tesly? Podělte se o názor v diskuzi!
Teprve včera jsme informovali o tom, že koncern Stellantis ukončuje spolupráci s Teslou v rámci pravidelného kupovaní emisních povolenek. Carlos Tavares, ředitel koncernu Stellantis, tvrdí, že automobilka díky technologii z PSA dosáhne na své emisní limity v EU ještě tento rok. Zásadní zpráva vzbudila v komunitě poměrně silné ohlasy, protože kalifornský gigant tím ztratil silného partnera. Není ovšem všem dnům konec, do hry totiž vstupuje Volkswagen.
Herbert Diess při prezentaci finančních výsledků VW sdělil, že v Evropě nebude mít automobilka problém se splněním emisních limitů. Na druhou stranu v přísnější Číně či USA má Volkswagen stále problém, a tak přiznává, že se automobilka bez emisních povolenek neobejde. Diess dále předpovídá, že budou muset nakupovat alespoň další dva až tři roky. Zatím není jasné, zda nakupují od Tesly, nicméně je to jedna z nejvíce pravděpodobných možností.
Myslíte si, že VW opravdu začíná kupovat emisní povolenky od Tesly? Podělte se o názor v diskuzi!