Není tomu ani tak dávno, co společnost FCA kupovala emisní povolenky jako smyslů zbavená. Vše se ovšem změnilo ve chvíli, kdy se do hry přidalo PSA a tím vznikl koncern Stellantis. Nynější ředitel automobilky v posledním rozhovoru pro francouzský magazín oznámil, že už nebudou potřebovat žádné emisní povolenky. Něco takového může být pro Teslu velkým problémem, vzhledem k tomu, že je koncernu dlouhodobě prodávala.
Carlos Tavares, ředitel koncernu Stellantis, tvrdí, že automobilka dosáhne díky technologii z PSA na své emisní limity v EU ještě tento rok. To ve své podstatě znamená, že odnož automobilek z FCA už nemusí nakupovat drahé emisní povolenky a vše se přikryje pod jediný koncern.
Čtěte také: Stellantis tlačí elektromobilitu vpřed, nabídnou čtyři nové platformy a dojezd 800 km
A proč to může být pro Teslu problém? Inu, FCA utratila za emisní povolenky v letech 2019 až 2021 neuvěřitelných 2,4 miliardy dolarů. Taková částka bude kalifornské automobilce pochopitelně chybět, a tak by bylo nejlepší, kdyby si našli jiného zákazníka. To ovšem už nebude v době elektrifikace tak snadné.
Myslíte si, že Tesla najde nového zákazníka pro emisní povolenky? Podělte se o názor v diskuzi!
Není tomu ani tak dávno, co společnost FCA kupovala emisní povolenky jako smyslů zbavená. Vše se ovšem změnilo ve chvíli, kdy se do hry přidalo PSA a tím vznikl koncern Stellantis. Nynější ředitel automobilky v posledním rozhovoru pro francouzský magazín oznámil, že už nebudou potřebovat žádné emisní povolenky. Něco takového může být pro Teslu velkým problémem, vzhledem k tomu, že je koncernu dlouhodobě prodávala.
Carlos Tavares, ředitel koncernu Stellantis, tvrdí, že automobilka dosáhne díky technologii z PSA na své emisní limity v EU ještě tento rok. To ve své podstatě znamená, že odnož automobilek z FCA už nemusí nakupovat drahé emisní povolenky a vše se přikryje pod jediný koncern.
Čtěte také: Stellantis tlačí elektromobilitu vpřed, nabídnou čtyři nové platformy a dojezd 800 km
A proč to může být pro Teslu problém? Inu, FCA utratila za emisní povolenky v letech 2019 až 2021 neuvěřitelných 2,4 miliardy dolarů. Taková částka bude kalifornské automobilce pochopitelně chybět, a tak by bylo nejlepší, kdyby si našli jiného zákazníka. To ovšem už nebude v době elektrifikace tak snadné.
Myslíte si, že Tesla najde nového zákazníka pro emisní povolenky? Podělte se o názor v diskuzi!