Internetem se rychle šíří nové zprávy o tom, že se k nám do Evropy dostala první Tesla Model Y. Další kusy jsou již na cestě, přičemž zákazníci by se měli vozů dočkat již za měsíc při slavnostním předání.
Zpráva o první Tesle Model Y v Evropě pochází přímo od automobilky. Ta se novinkou pochlubila na svém LinkedIn profilu formou krátkého videa, kde se elektromobil již prohání po evropské okresce. Dle informací serveru Teslarati příspěvek přidal Daniel Riek, který je klíčovým manažerem sociálních sítí Tesly v Mnichově.
Čtěte také: Nová Tesla Model Y dostává výbavu do apokalypsy, dočkáme se i v Česku
Dále je vcelku na místě si připomenout, že k nám do Evropy míří elektrovozy vyrobené v čínské Gigafactory. Kvůli odložení začátku produkce v německé továrně, která by měla začít do konce roku, se Tesla rozhodla stejně jako u Modelů 3 elektromobily importovat z Číny.
Za těchto podmínek bude Tesla prodávat verze Long Range s pohonem všech kol a verzi Performance. Zatímco kalifornská továrna Modely Y vyrábí již od začátku roku 2020, tak továrna v Šanghaji elektrovozy vyrábí teprve 8 měsíců.
Jakmile dojde k otevření a zahájení výroby v Gigafactory v Berlíně, tak by měla automobilka do elektrického SUV implementovat své nové 4680 bateriové články. Díky tomu by měl Model Y o to větší potenciál překonat úspěch svého menšího sourozence Tesly Model 3, která je už tak letošním nejprodávanějším elektromobilem v Evropě.
Internetem se rychle šíří nové zprávy o tom, že se k nám do Evropy dostala první Tesla Model Y. Další kusy jsou již na cestě, přičemž zákazníci by se měli vozů dočkat již za měsíc při slavnostním předání.
Zpráva o první Tesle Model Y v Evropě pochází přímo od automobilky. Ta se novinkou pochlubila na svém LinkedIn profilu formou krátkého videa, kde se elektromobil již prohání po evropské okresce. Dle informací serveru Teslarati příspěvek přidal Daniel Riek, který je klíčovým manažerem sociálních sítí Tesly v Mnichově.
Čtěte také: Nová Tesla Model Y dostává výbavu do apokalypsy, dočkáme se i v Česku
Dále je vcelku na místě si připomenout, že k nám do Evropy míří elektrovozy vyrobené v čínské Gigafactory. Kvůli odložení začátku produkce v německé továrně, která by měla začít do konce roku, se Tesla rozhodla stejně jako u Modelů 3 elektromobily importovat z Číny.
Za těchto podmínek bude Tesla prodávat verze Long Range s pohonem všech kol a verzi Performance. Zatímco kalifornská továrna Modely Y vyrábí již od začátku roku 2020, tak továrna v Šanghaji elektrovozy vyrábí teprve 8 měsíců.
Jakmile dojde k otevření a zahájení výroby v Gigafactory v Berlíně, tak by měla automobilka do elektrického SUV implementovat své nové 4680 bateriové články. Díky tomu by měl Model Y o to větší potenciál překonat úspěch svého menšího sourozence Tesly Model 3, která je už tak letošním nejprodávanějším elektromobilem v Evropě.