Už dlouho Tesla nepřišla s žádným bizarním příslušenstvím. Již jsme měli možnost spatřit nerezový otvírák lahví nebo limitovanou edici piva. I v případě kladiva, které rozhodně nezapře designovou inspiraci Cybertruckem, jej můžete získat jen v omezeném počtu. Celkem jich automobilka prostřednictvím zákaznického referral programu nabídne osm set.
Nejspíše bude navíc stanoven limit na zákazníky. Do oběhu se budou kladiva Tesla CyberHammer uvolňovat postupně v menších dávkách. Výrobce má obavy, že kdyby došlo k uvolnění všech kusů najednou, zákazníci s velkým bodovým kontem by je chtěli za své body „skoupit“ přednostně.
Na straně má kladivo gravírované jméno Franz. Odkazuje se na hlavního designéra značky, který při prvním představení Cybertrucku měl tu čest demonstrovat jeho nezničitelnost. Právě podobným kladivem udeřil šéf do dveří vozu, kterým se kromě drobného otisku kladiva nic nestalo. Všichni si ale vybavíme, jak to dopadlo, když na údajně neprůstřelné sklo dopadl kovový míč.
Čtěte také: Co je Tesla Referral Code? Nezapomínejte jej využívat nejen k nákupu nové Tesly
Spekuluje se i o tom, zda je jméno na kladivu originálním podpisem či jde jen o designový výtvor Tesly. Matně černé barevné provedení se shodné s možnou povrchovou úpravou Cybertrucku. Zatímco doposud si podobné výstřelky mohli pořídit všichni zájemci a fanoušci, nutnost pořízení skrze zákaznický bodový účet tak vylučuje všechny, kteří Teslu nikdy nevlastnili. Z bodům zákazník přijde na základě doporučení a zakoupení vozu někým dalším.
Běžně si za body majitelé pořizují slevu na nabíjení, merchandising a oblečení Tesly nebo při dostatečně vysokém zůstatku účtu i slevu na nový vůz. Po tequile i Cyber pivku jde o něco méně výstřední příslušenství. Jaké ale bude mít praktické využití a zda jej budou majitelé vozit s sebou ve voze, už záleží jen na jejich vlastní představivosti.
Už dlouho Tesla nepřišla s žádným bizarním příslušenstvím. Již jsme měli možnost spatřit nerezový otvírák lahví nebo limitovanou edici piva. I v případě kladiva, které rozhodně nezapře designovou inspiraci Cybertruckem, jej můžete získat jen v omezeném počtu. Celkem jich automobilka prostřednictvím zákaznického referral programu nabídne osm set.
Nejspíše bude navíc stanoven limit na zákazníky. Do oběhu se budou kladiva Tesla CyberHammer uvolňovat postupně v menších dávkách. Výrobce má obavy, že kdyby došlo k uvolnění všech kusů najednou, zákazníci s velkým bodovým kontem by je chtěli za své body „skoupit“ přednostně.
Na straně má kladivo gravírované jméno Franz. Odkazuje se na hlavního designéra značky, který při prvním představení Cybertrucku měl tu čest demonstrovat jeho nezničitelnost. Právě podobným kladivem udeřil šéf do dveří vozu, kterým se kromě drobného otisku kladiva nic nestalo. Všichni si ale vybavíme, jak to dopadlo, když na údajně neprůstřelné sklo dopadl kovový míč.
Čtěte také: Co je Tesla Referral Code? Nezapomínejte jej využívat nejen k nákupu nové Tesly
Spekuluje se i o tom, zda je jméno na kladivu originálním podpisem či jde jen o designový výtvor Tesly. Matně černé barevné provedení se shodné s možnou povrchovou úpravou Cybertrucku. Zatímco doposud si podobné výstřelky mohli pořídit všichni zájemci a fanoušci, nutnost pořízení skrze zákaznický bodový účet tak vylučuje všechny, kteří Teslu nikdy nevlastnili. Z bodům zákazník přijde na základě doporučení a zakoupení vozu někým dalším.
Běžně si za body majitelé pořizují slevu na nabíjení, merchandising a oblečení Tesly nebo při dostatečně vysokém zůstatku účtu i slevu na nový vůz. Po tequile i Cyber pivku jde o něco méně výstřední příslušenství. Jaké ale bude mít praktické využití a zda jej budou majitelé vozit s sebou ve voze, už záleží jen na jejich vlastní představivosti.