Každý vůz Tesla dodaný od dubna 2019 má být vybaven verzí počítače HW3.0. Někteří zákazníci v Číně ale dostali vůz, ve kterém je instalován HW2.5, tedy starší verze. To samozřejmě nesouhlasí s tím, co si objednali a co měli dostat, a to i podle dodacího listu. Někteří už to dokonce hlásili na speciální linku 12315, která v Číně slouží pro podobné případy, kdy jsou porušena práva spotřebitele.
V reakci na to Tesla vydala prohlášení, že tento nešvar vznikl díky problémům dodavatelském řetězci. Pro ty zákazníky, kteří si navíc nezakoupili „Full Self-Driving“, není z uživatelského hlediska mezi HW2.5 a HW3.0 rozdíl. Navíc v okamžiku, kdy to situace dovolí a dodávky počítačů budou bez problémů, provede všem takto postiženým zákazníkům zdarma upgrade.
Největší problém je tak očividně v komunikaci ze strany Tesly. Že zákazník dostane něco jiného, než co si objednal, se dá pochopit, když to výrobce sdělí předem a poprosí o shovívavost. To Tesla očividně neudělala a není tedy divu, že se jí to teď takto vrací.