Včera jsme vás informovali, že Tesla se během setkání akcionářů v Texasu blýskla upoutávkou svého připravovaného vozu, přičemž Elon Musk, generální ředitel společnosti, poté k překvapení ostatních v sále zdůraznil, že v plánu jsou celkem dva nové elektromobily.
To samo s sebou v plénu vyvolalo menší poprask, protože z této zprávy nebylo zřejmé, zdali jde o elektromobily Cybertruck a dlouze předjímaný facelift Modelu 3 v rámci projektu Highland nebo o nějakou novinku nad rámec.
V tomto kontextu se v médiích velmi záhy začala skloňovat hojně anticipovaná levná Tesla s cenovkou pod 25 tisíc dolarů, jež by měla být právě oním esem v Muskově rukávu. A nemá cenu chodit kolem horké kaše. V konečném důsledku z toho bude profitovat jak značka, tak zákazník.
Čtěte také: Tesla ukázala armádu robotů ve své továrně. Zvládnou úžasné věci
Automobilka tak nepřímo potvrdila, že právě budoucí existence cenově dostupného vozu je cestou, jak dostat elektromobil mezi masy. S tímto krokem se také pojí vývoj elektromotoru, v němž nebudou použity žádné vzácné kovy a pokud ano, tak ve velmi limitovaném množství. Zatímco politologové v tom vidí snahu zbavit se závislosti na Číně, Tesla poukazuje na pozitivní environmentální dopad.
Zmínili jsme v úvodu Cybertruck? Navzdory tomu, že se oficiální zahájení produkce několikrát odkládalo, už nyní je jasné, že první zákazníci elektrický pickup dostanou v průběhu letošního podzimu.
„Kolik, že Tesla vyrobí kusů ročně? Hm… Asi takhle. Cybertruck se svým způsobem vymyká. Je to unikátní vůz, za jehož vývojem stojí nové výrobní postupy. S ohledem na náklady a tudíž i cenu nebude pro každého, přesto si troufnu odhadnout, že roční produkce by mohla oscilovat mezi 250 000 – 500 000 kusy.“
Jde o příliš ambiciózní plán, nebo akceptovatelnou realitu? Je totiž dobré si uvědomit, že v minulosti proklamovaným 40 tisíci dolarů za Cybertruck v základu, nevěří už ani sám Musk, informuje server InsideEVs.
Včera jsme vás informovali, že Tesla se během setkání akcionářů v Texasu blýskla upoutávkou svého připravovaného vozu, přičemž Elon Musk, generální ředitel společnosti, poté k překvapení ostatních v sále zdůraznil, že v plánu jsou celkem dva nové elektromobily.
To samo s sebou v plénu vyvolalo menší poprask, protože z této zprávy nebylo zřejmé, zdali jde o elektromobily Cybertruck a dlouze předjímaný facelift Modelu 3 v rámci projektu Highland nebo o nějakou novinku nad rámec.
V tomto kontextu se v médiích velmi záhy začala skloňovat hojně anticipovaná levná Tesla s cenovkou pod 25 tisíc dolarů, jež by měla být právě oním esem v Muskově rukávu. A nemá cenu chodit kolem horké kaše. V konečném důsledku z toho bude profitovat jak značka, tak zákazník.
Čtěte také: Tesla ukázala armádu robotů ve své továrně. Zvládnou úžasné věci
Automobilka tak nepřímo potvrdila, že právě budoucí existence cenově dostupného vozu je cestou, jak dostat elektromobil mezi masy. S tímto krokem se také pojí vývoj elektromotoru, v němž nebudou použity žádné vzácné kovy a pokud ano, tak ve velmi limitovaném množství. Zatímco politologové v tom vidí snahu zbavit se závislosti na Číně, Tesla poukazuje na pozitivní environmentální dopad.
Zmínili jsme v úvodu Cybertruck? Navzdory tomu, že se oficiální zahájení produkce několikrát odkládalo, už nyní je jasné, že první zákazníci elektrický pickup dostanou v průběhu letošního podzimu.
„Kolik, že Tesla vyrobí kusů ročně? Hm… Asi takhle. Cybertruck se svým způsobem vymyká. Je to unikátní vůz, za jehož vývojem stojí nové výrobní postupy. S ohledem na náklady a tudíž i cenu nebude pro každého, přesto si troufnu odhadnout, že roční produkce by mohla oscilovat mezi 250 000 – 500 000 kusy.“
Jde o příliš ambiciózní plán, nebo akceptovatelnou realitu? Je totiž dobré si uvědomit, že v minulosti proklamovaným 40 tisíci dolarů za Cybertruck v základu, nevěří už ani sám Musk, informuje server InsideEVs.