V našem předchozím článku na téma plně autonomní samořízení jsme psali o přibližném časovém horizontu, kdy by mělo dojít k jeho nasazení. V rozhovoru pro ARK Invest však zazněla ještě jedna podstatná informace.
A tou byly podmínky, které si Tesla nastavila pro ostatní automobilky, které by chtěly použít software Autopilota pro své vlastní potřeby. Musk zároveň zmínil, že není úplně jednoduché v tomto směru spolupracovat s ostatními automobilkami. Ty například chtěly, aby Tesla provedla v softwaru jisté změny.
Integrace do vozů konkurence totiž není tak jednoduchá a vyžadovala by jisté změny v programu, které byly po Tesle požadovány. To by samozřejmě inženýrům v Tesle přidělávalo práci, což je něco, co Musk rozhodně nechce. Sdílení tedy ano, ale spíše ve smyslu “ber to tak jak to je a uprav si to sám”.
Zdroj: teslarati
V našem předchozím článku na téma plně autonomní samořízení jsme psali o přibližném časovém horizontu, kdy by mělo dojít k jeho nasazení. V rozhovoru pro ARK Invest však zazněla ještě jedna podstatná informace.
A tou byly podmínky, které si Tesla nastavila pro ostatní automobilky, které by chtěly použít software Autopilota pro své vlastní potřeby. Musk zároveň zmínil, že není úplně jednoduché v tomto směru spolupracovat s ostatními automobilkami. Ty například chtěly, aby Tesla provedla v softwaru jisté změny.
Integrace do vozů konkurence totiž není tak jednoduchá a vyžadovala by jisté změny v programu, které byly po Tesle požadovány. To by samozřejmě inženýrům v Tesle přidělávalo práci, což je něco, co Musk rozhodně nechce. Sdílení tedy ano, ale spíše ve smyslu “ber to tak jak to je a uprav si to sám”.
Zdroj: teslarati