Co Tesla řekne, to taky obvykle nakonec je. Sice většinou o něco později, než bylo původně v plánu, ale dalo by se říci, že Muskova firma si za svými slovy stojí.
A nedávno se Elon Musk rozpovídal v rozhovoru pro ARK Invest. Došlo i na téma chystaných funkcí elektromobilů od Tesly, mezi které patří i nová generace plně autonomního řízení. Současný hardware od firmy nVidia pro tento účel nemá dostatek výkonu a tak si firma vyvinula vlastní, který se má v nejbližších týdnech začít vyrábět.
Tesly by měly být teoreticky schopny zcela převzít řízení už někdy v tomto roce. Ovšem funkce, která by umožnila řidiči za jízdy spát, či dokonce v autě vůbec nebýt, samozřejmě vyžaduje řádné otestování. Musk je velký optimista a i když budou jeho elektromobily schopné bezchybně jezdit samy, vyzvednout třeba děti ze školy a dovézt je bezpečně domů, zcela jistě narazí na legislativní bariéru či jiné vnější vlivy, se kterými zatím očividně moc nepočítá.
Zdroj: insideevs
Co Tesla řekne, to taky obvykle nakonec je. Sice většinou o něco později, než bylo původně v plánu, ale dalo by se říci, že Muskova firma si za svými slovy stojí.
A nedávno se Elon Musk rozpovídal v rozhovoru pro ARK Invest. Došlo i na téma chystaných funkcí elektromobilů od Tesly, mezi které patří i nová generace plně autonomního řízení. Současný hardware od firmy nVidia pro tento účel nemá dostatek výkonu a tak si firma vyvinula vlastní, který se má v nejbližších týdnech začít vyrábět.
Tesly by měly být teoreticky schopny zcela převzít řízení už někdy v tomto roce. Ovšem funkce, která by umožnila řidiči za jízdy spát, či dokonce v autě vůbec nebýt, samozřejmě vyžaduje řádné otestování. Musk je velký optimista a i když budou jeho elektromobily schopné bezchybně jezdit samy, vyzvednout třeba děti ze školy a dovézt je bezpečně domů, zcela jistě narazí na legislativní bariéru či jiné vnější vlivy, se kterými zatím očividně moc nepočítá.
Zdroj: insideevs