Jeden starší příběh hořící Tesly má poměrně zajímavé rozuzlení. Majitel vozu tvrdí, že jeho auto začalo náhle hořet těsně poté, co si ho vyzvedl v autosalonu. Jenže Tesla případ vyšetřila a podle jejího názoru někdo vystřelil do battery packu… z kabiny.
Stalo se to na Silvestra roku 2014, ale žaloba proti Tesle vyšla na světlo světa až nyní. Podal ji John Schneider z Pensylvánie a popisuje se v ní následující zkušenost: „Když Schneider řídil automobil v oblasti Pittsburghu ve státě Pensylvánie, začal ze zadního sedadla vozidla vycházet kouř a šlehat plameny v blízkosti bateriových článků vozidla. Schneider okamžitě zastavil a opustil vozidlo a sledoval, jak zadní sedadlo dále hoří.“
Schneider dodal, že „plameny byly viditelné zvenku“ a že jeho Model S nakonec totálně shořel.
V té době už pár Tesel shořelo – ostatně staly se z toho dost medializované případy – ale to, co se stalo v tomto případě, je velice zajímavé. Vypadá to, že Tesla byla ve stavu pohotovosti, neboť Schneidera kontaktoval její regionální manažer ještě ten samý den. Automobilka chtěla, aby její klient mlčel a situaci nerozmazával, takže mu okamžitě nabídla nové auto s prodlouženou zárukou, a navíc se postarala o jeho splátky.
Jenže rozuzlení bylo ještě zajímavější – vyšetřováním se totiž dospělo k závěru, že na battery pack Modelu S někdo vystřelil, a to zevnitř vozidla. Jak celý případ nakonec dopadl, to netušíme, protože obě strany se vyrovnaly mimosoudně. A výše tohoto vyrovnání – jakož i to, kdo vlastně komu nakonec platil – nebyla zveřejněna.
Zdroj: Electrek
Jeden starší příběh hořící Tesly má poměrně zajímavé rozuzlení. Majitel vozu tvrdí, že jeho auto začalo náhle hořet těsně poté, co si ho vyzvedl v autosalonu. Jenže Tesla případ vyšetřila a podle jejího názoru někdo vystřelil do battery packu… z kabiny.
Stalo se to na Silvestra roku 2014, ale žaloba proti Tesle vyšla na světlo světa až nyní. Podal ji John Schneider z Pensylvánie a popisuje se v ní následující zkušenost: „Když Schneider řídil automobil v oblasti Pittsburghu ve státě Pensylvánie, začal ze zadního sedadla vozidla vycházet kouř a šlehat plameny v blízkosti bateriových článků vozidla. Schneider okamžitě zastavil a opustil vozidlo a sledoval, jak zadní sedadlo dále hoří.“
Schneider dodal, že „plameny byly viditelné zvenku“ a že jeho Model S nakonec totálně shořel.
V té době už pár Tesel shořelo – ostatně staly se z toho dost medializované případy – ale to, co se stalo v tomto případě, je velice zajímavé. Vypadá to, že Tesla byla ve stavu pohotovosti, neboť Schneidera kontaktoval její regionální manažer ještě ten samý den. Automobilka chtěla, aby její klient mlčel a situaci nerozmazával, takže mu okamžitě nabídla nové auto s prodlouženou zárukou, a navíc se postarala o jeho splátky.
Jenže rozuzlení bylo ještě zajímavější – vyšetřováním se totiž dospělo k závěru, že na battery pack Modelu S někdo vystřelil, a to zevnitř vozidla. Jak celý případ nakonec dopadl, to netušíme, protože obě strany se vyrovnaly mimosoudně. A výše tohoto vyrovnání – jakož i to, kdo vlastně komu nakonec platil – nebyla zveřejněna.
Zdroj: Electrek