Na konci března začalo Xiaomi prodávat svůj první elektromobil SU7 a rázem se z něj stal hit. Více než 100 tisíc lidí si ho rezervovalo a 40 tisíc lidí složilo nevratnou zálohu. Xiaomi proto již muselo zvýšit své výrobní cíle, aby uspokojilo obrovskou poptávku. Na nově zveřejněném promo videu ukazuje nové a velmi dobře vypadající barvy.
O modelu SU7 Xiaomi tvrdí, že reprezentuje jeho touhu pokračovat v „jízdě vpřed“, udávat směr a přijímat dobrodružství do nových teritorií. Pro firmu, která se teprve před několika lety rozhodla, že elektromobily jsou po chytrých telefonech „další velkou věcí“, které chce být součástí, se jedná o úspěšný vstup do pro ni zcela nového segmentu.
Zdá se, že SU7 nebude po aktuálním úspěchu posledním modelem značky. Už na konci března jsme psali, že technologický gigant zahájil práce na novém modelu a ukázat by ho měl ještě do konce tohoto roku. Tentokrát by se již nemělo jednat o sedan, jako v případě SU7, ale Xiaomi údajně zvolilo pro příští elektromobil typ SUV.
Oboje přitom dávají smysl. Vzhledem k obrovskému zájmu o SU7 by bylo Xiaomi samo proti sobě, kdyby se nerozhodlo na tento úspěch navázat a zůstat automobilkou jednoho modelu. Vozy SUV navíc v současnosti patří k nejoblíbenějším typům osobních vozů. Pokud bude druhý model povedený jako ten první a za příznivou cenu, na úspěch je zaděláno.
Čtěte také: Číňané mají eso v rukávu. S jejich novou baterií budou elektroauta levnější
Jestli se někdy budou prodávat elektromobily Xiaomi i na českém trhu, to je ve hvězdách. Samozřejmě, že můžeme doufat, ale v tuto chvíli nemá firma v plánu oficiálně prodávat SU7 mimo Čínu. Zaměřuje se především na uspokojení poptávky na svém domácím trhu.
https://www.youtube.com/watch?v=NdA3RTN76v4
Na konci března začalo Xiaomi prodávat svůj první elektromobil SU7 a rázem se z něj stal hit. Více než 100 tisíc lidí si ho rezervovalo a 40 tisíc lidí složilo nevratnou zálohu. Xiaomi proto již muselo zvýšit své výrobní cíle, aby uspokojilo obrovskou poptávku. Na nově zveřejněném promo videu ukazuje nové a velmi dobře vypadající barvy.
O modelu SU7 Xiaomi tvrdí, že reprezentuje jeho touhu pokračovat v „jízdě vpřed“, udávat směr a přijímat dobrodružství do nových teritorií. Pro firmu, která se teprve před několika lety rozhodla, že elektromobily jsou po chytrých telefonech „další velkou věcí“, které chce být součástí, se jedná o úspěšný vstup do pro ni zcela nového segmentu.
Zdá se, že SU7 nebude po aktuálním úspěchu posledním modelem značky. Už na konci března jsme psali, že technologický gigant zahájil práce na novém modelu a ukázat by ho měl ještě do konce tohoto roku. Tentokrát by se již nemělo jednat o sedan, jako v případě SU7, ale Xiaomi údajně zvolilo pro příští elektromobil typ SUV.
Oboje přitom dávají smysl. Vzhledem k obrovskému zájmu o SU7 by bylo Xiaomi samo proti sobě, kdyby se nerozhodlo na tento úspěch navázat a zůstat automobilkou jednoho modelu. Vozy SUV navíc v současnosti patří k nejoblíbenějším typům osobních vozů. Pokud bude druhý model povedený jako ten první a za příznivou cenu, na úspěch je zaděláno.
Čtěte také: Číňané mají eso v rukávu. S jejich novou baterií budou elektroauta levnější
Jestli se někdy budou prodávat elektromobily Xiaomi i na českém trhu, to je ve hvězdách. Samozřejmě, že můžeme doufat, ale v tuto chvíli nemá firma v plánu oficiálně prodávat SU7 mimo Čínu. Zaměřuje se především na uspokojení poptávky na svém domácím trhu.
https://www.youtube.com/watch?v=NdA3RTN76v4