Tento týden byl pro technologického giganta Xiaomi jedním z klíčových a pravděpodobně nezapomenutelných. Zahájení prodejů prvního vlastního automobilu dopadlo bravurně. Jelikož si je značka vědoma vysoké zodpovědnosti, rozhodně nechce usnout na vavřínech. Nejnovější zprávy potvrzují, že Xiaomi již zahájilo práce na druhém modelu. Tentokrát půjde o vysoký vůz konstrukce SUV.
Ani jedna z informací by neměla nikoho výrazně překvapit. Po obrovských ohlasech na první model by byl čínský výrobce sám proti sobě, kdyby chtěl zůstat pouze u jediného modelu. Vozy SUV jsou stále více populární a mnoho automobilek tak přirozeně snižuje počet hatchbacků a menších vozidel obecně právě na úkor vysokým vozidlům. Není zatím jasné, jaké označení by měl vůz nosit. Prý bychom se ale jej mohli dočkat ještě před koncem letošního roku.
Zdroje ovšem nejsou potvrzené a i když se může jednat o první úniky z továren, stále doporučujeme brát tyto informace s rezervou. Přeci jen k zahájení prodeje prvního modelu došlo doslova přes pár desítkami hodin. Pro Xiaomi je ale naprosto přirozené, že jakmile se na trh dostane jeden výrobek, designéři a vývojáři se okamžitě přesouvají k dalším evolucím i novým produktům.
Čtěte také: Neskutečné. Elektroauto od Xiaomi slibuje 700 km dojezdu za cenu 700 tisíc korun
Jelikož valná většina domácí konkurence v nabídce vůz SUV má, i Xiaomi se tedy logicky vydává touto cestou. Naopak vozy typu sedan a podobné jsou do nabídek často zahrnovány až po prvotině právě ve zvýšené podobě. Začínalo tak Nio, Xpeng i další velcí hráči. Xiaomi tak vneslo na trh čerstvý vzduch, když myslí více na staromilce, kteří na sedanových limuzínách vyrůstali. Pravdou je, že moderní sedany samy o sobě udělaly velký krok vpřed.
Výrobce zaznamenal v prvních 27 minutách enormní zájem o vůz. Přišlo neskutečných 50 tisíc objednávek. A nelze se divit, vždyť elektromobil s cenou v přepočtu od 700 tisíc korun slibuje dojezd až 700 kilometrů, což nedokáže ani Tesla. Zcela oprávněně se domníváme, že ať už bude druhý model vlastnit libovolný druh karoserie, půjde o neméně oblíbený model. A kdo ví, třeba je to právě i takový rekord, který může být za rok již vysoce překonán.
Tento týden byl pro technologického giganta Xiaomi jedním z klíčových a pravděpodobně nezapomenutelných. Zahájení prodejů prvního vlastního automobilu dopadlo bravurně. Jelikož si je značka vědoma vysoké zodpovědnosti, rozhodně nechce usnout na vavřínech. Nejnovější zprávy potvrzují, že Xiaomi již zahájilo práce na druhém modelu. Tentokrát půjde o vysoký vůz konstrukce SUV.
Ani jedna z informací by neměla nikoho výrazně překvapit. Po obrovských ohlasech na první model by byl čínský výrobce sám proti sobě, kdyby chtěl zůstat pouze u jediného modelu. Vozy SUV jsou stále více populární a mnoho automobilek tak přirozeně snižuje počet hatchbacků a menších vozidel obecně právě na úkor vysokým vozidlům. Není zatím jasné, jaké označení by měl vůz nosit. Prý bychom se ale jej mohli dočkat ještě před koncem letošního roku.
Zdroje ovšem nejsou potvrzené a i když se může jednat o první úniky z továren, stále doporučujeme brát tyto informace s rezervou. Přeci jen k zahájení prodeje prvního modelu došlo doslova přes pár desítkami hodin. Pro Xiaomi je ale naprosto přirozené, že jakmile se na trh dostane jeden výrobek, designéři a vývojáři se okamžitě přesouvají k dalším evolucím i novým produktům.
Čtěte také: Neskutečné. Elektroauto od Xiaomi slibuje 700 km dojezdu za cenu 700 tisíc korun
Jelikož valná většina domácí konkurence v nabídce vůz SUV má, i Xiaomi se tedy logicky vydává touto cestou. Naopak vozy typu sedan a podobné jsou do nabídek často zahrnovány až po prvotině právě ve zvýšené podobě. Začínalo tak Nio, Xpeng i další velcí hráči. Xiaomi tak vneslo na trh čerstvý vzduch, když myslí více na staromilce, kteří na sedanových limuzínách vyrůstali. Pravdou je, že moderní sedany samy o sobě udělaly velký krok vpřed.
Výrobce zaznamenal v prvních 27 minutách enormní zájem o vůz. Přišlo neskutečných 50 tisíc objednávek. A nelze se divit, vždyť elektromobil s cenou v přepočtu od 700 tisíc korun slibuje dojezd až 700 kilometrů, což nedokáže ani Tesla. Zcela oprávněně se domníváme, že ať už bude druhý model vlastnit libovolný druh karoserie, půjde o neméně oblíbený model. A kdo ví, třeba je to právě i takový rekord, který může být za rok již vysoce překonán.