Čínské Xiaomi světu ukázalo, že kromě kvalitní spotřební a chytré elektroniky dokáže nabídnout velmi zajímavý elektromobil s pokročilými funkcemi. V lednu jsme se dozvěděli kompletní technické specifikace, nyní nastal čas na ceníky. Úspěch je více než zaručený.
Model SU7, jež zkracuje termín Speed Ultra, pohání v případě zadokolky elektromotor o výkonu 220 kW, u čtyřkolky nabízí více než dvojnásobný výkon 495 kW. Prodávat se bude ve třech velikostech baterií. Základní zadokolka dostala do výbavy LFP články o kapacitě 73,6 kWh. Ty Xiaomi odebírá od BYD a po zákaznících bude na domácím trhu požadovat 215 900 juanů, tedy zhruba 700 tisíc korun. Tato verze jako jediná pracuje na slabší 400V architektuře, zbývající modely umí využít až dvojnásobek.
Dle čínských parametrů by vůz měl být schopen ujet na jedno nabití až 700 kilometrů. V reálných evropských podmínkách by se tato hodnota měla přiblížit více 460 až 480 kilometrům. Ani úplný základ nabídky rozhodně není k zahození. Na stovku zrychlí za 5,3 sekundy a uhánět umí až 337 km/hod. Němci tedy budou na Autobahnu spokojení.
Čtěte také: Auto od Xiaomi má vychytávku, kterou chceme u každého dnešního vozu
Prostřední varianta s dodatkem Pro v označení by se měla začít dodávat na trh již koncem května. Zde již očekávejte pohon všech kol a NMC články z dílem CATL. S kapacitou 94,3 kWh se dojezd odhaduje na 830 kilometrů (550 km odhadu při WLTP). Pořídíte jej zhruba za stejnou cenu jako Model 3 od Tesly, přičemž Xiaomi je velikostí vetší vozidlo. Cena na čínském trhu byla stanovena na 245 900 juanů (zhruba 800 tisíc korun).
Vrcholem nabídky je varianta SU7 Max. Čtyřkolku pohání dvojice motorů o systémovém výkonu 495 kW. Největší bateriové články dodává taktéž CATL. Jde o technologii Qilin a kapacitou přesahují 100 kWh (101 kWh). Jde o nejnovější typ baterií s vyšší energetickou hustotou. Dojezd by se měl dle CLTC pohybovat kolem 800 kilometrů. S cenou od 299 900 juanů se vůz nedostane přes magickou hranici jednoho milionu korun.
Jde samozřejmě o čínské ceny elektromobilu Xiaomi SU7, při započtení daní, cel i importu se ceny pro ostatní ceny budou rozhodně lišit. Při míře výbavy vozu by se ale dalo očekávat, že ceny budou minimálně o polovinu vyšší. Model s nejvyšší výbavou bude podobně jako základ možné pořídit již od konce dubna. Xiaomi potichu uvolnilo i limitovanou Founders Edition o 5 000 kusech. Tato edice není pevně svázaná s žádným stupněm výbavy a bude se dokonce prodávat za stejnou cenu. K zákazníkům se dostane přednostně před běžným prodejem již příští týden.
Čínské Xiaomi světu ukázalo, že kromě kvalitní spotřební a chytré elektroniky dokáže nabídnout velmi zajímavý elektromobil s pokročilými funkcemi. V lednu jsme se dozvěděli kompletní technické specifikace, nyní nastal čas na ceníky. Úspěch je více než zaručený.
Model SU7, jež zkracuje termín Speed Ultra, pohání v případě zadokolky elektromotor o výkonu 220 kW, u čtyřkolky nabízí více než dvojnásobný výkon 495 kW. Prodávat se bude ve třech velikostech baterií. Základní zadokolka dostala do výbavy LFP články o kapacitě 73,6 kWh. Ty Xiaomi odebírá od BYD a po zákaznících bude na domácím trhu požadovat 215 900 juanů, tedy zhruba 700 tisíc korun. Tato verze jako jediná pracuje na slabší 400V architektuře, zbývající modely umí využít až dvojnásobek.
Dle čínských parametrů by vůz měl být schopen ujet na jedno nabití až 700 kilometrů. V reálných evropských podmínkách by se tato hodnota měla přiblížit více 460 až 480 kilometrům. Ani úplný základ nabídky rozhodně není k zahození. Na stovku zrychlí za 5,3 sekundy a uhánět umí až 337 km/hod. Němci tedy budou na Autobahnu spokojení.
Čtěte také: Auto od Xiaomi má vychytávku, kterou chceme u každého dnešního vozu
Prostřední varianta s dodatkem Pro v označení by se měla začít dodávat na trh již koncem května. Zde již očekávejte pohon všech kol a NMC články z dílem CATL. S kapacitou 94,3 kWh se dojezd odhaduje na 830 kilometrů (550 km odhadu při WLTP). Pořídíte jej zhruba za stejnou cenu jako Model 3 od Tesly, přičemž Xiaomi je velikostí vetší vozidlo. Cena na čínském trhu byla stanovena na 245 900 juanů (zhruba 800 tisíc korun).
Vrcholem nabídky je varianta SU7 Max. Čtyřkolku pohání dvojice motorů o systémovém výkonu 495 kW. Největší bateriové články dodává taktéž CATL. Jde o technologii Qilin a kapacitou přesahují 100 kWh (101 kWh). Jde o nejnovější typ baterií s vyšší energetickou hustotou. Dojezd by se měl dle CLTC pohybovat kolem 800 kilometrů. S cenou od 299 900 juanů se vůz nedostane přes magickou hranici jednoho milionu korun.
Jde samozřejmě o čínské ceny elektromobilu Xiaomi SU7, při započtení daní, cel i importu se ceny pro ostatní ceny budou rozhodně lišit. Při míře výbavy vozu by se ale dalo očekávat, že ceny budou minimálně o polovinu vyšší. Model s nejvyšší výbavou bude podobně jako základ možné pořídit již od konce dubna. Xiaomi potichu uvolnilo i limitovanou Founders Edition o 5 000 kusech. Tato edice není pevně svázaná s žádným stupněm výbavy a bude se dokonce prodávat za stejnou cenu. K zákazníkům se dostane přednostně před běžným prodejem již příští týden.