Martin Eberhard si nyní zakládá vlastní projekt, který se bude zabývat “inteligentními bateriovými systémy pro elektromobily”.
V roce 2003 založil Eberhard společně s pár ostatními lidmi Teslu, ze které byl ovšem po soudním sporu v roce 2008 “odejit”. Jako automobilový inženýr ale na tento obor nezanevřel a mezi jeho další zaměstnání patřila třeba vysoká pozice ve Volkswagenu v USA.
Poté založil vlastní firmu InEVit, která se zabývala vývojem elektrických systémů pro elektromobily a zejména bateriemi. InEVit byl ovšem později koupen čínským SF Motors. V současné době tedy Eberhard pracuje ve vlastní firmě Tiveni, která se zabývá v podstatě tím samým – vývojem bateriových systémů.
Tiveni sídlí v Kalifornii a druhou pobočku má v Německu. Tu mimochodem vede Heiner Fees, což je bývalý inženýr firmy Bosch. Je tedy znát, že nejde o nějaký nadšenecký projekt, ale můžeme od této firmy očekávat nějaké solidní výsledky. Na závěr ještě malá slovní hříčka – Tiveni je vlastně InEVit pozpátku.
Zdroj: electrek
Martin Eberhard si nyní zakládá vlastní projekt, který se bude zabývat “inteligentními bateriovými systémy pro elektromobily”.
V roce 2003 založil Eberhard společně s pár ostatními lidmi Teslu, ze které byl ovšem po soudním sporu v roce 2008 “odejit”. Jako automobilový inženýr ale na tento obor nezanevřel a mezi jeho další zaměstnání patřila třeba vysoká pozice ve Volkswagenu v USA.
Poté založil vlastní firmu InEVit, která se zabývala vývojem elektrických systémů pro elektromobily a zejména bateriemi. InEVit byl ovšem později koupen čínským SF Motors. V současné době tedy Eberhard pracuje ve vlastní firmě Tiveni, která se zabývá v podstatě tím samým – vývojem bateriových systémů.
Tiveni sídlí v Kalifornii a druhou pobočku má v Německu. Tu mimochodem vede Heiner Fees, což je bývalý inženýr firmy Bosch. Je tedy znát, že nejde o nějaký nadšenecký projekt, ale můžeme od této firmy očekávat nějaké solidní výsledky. Na závěr ještě malá slovní hříčka – Tiveni je vlastně InEVit pozpátku.
Zdroj: electrek