Tesla pokračuje ve zvyšování a zrychlování výroby ve svém evropském závodě. Produkce Modelu Y je stále lepší a lepší, a proto se začíná spekulovat o možném rozšíření výroby o další modely z portfolia americké automobilky. Jestli právě myslíte na nový Cybertruck, zase tak optimističtí bychom nebyli.
Berlínská továrna začala vyrábět populární menší SUV Model Y se spuštěním továrny letos v březnu. Vůz je pro zájemce atraktivní především pro svůj bohatý prostor, skvělou spotřebu a rozumnou kombinaci vlastností jak sedanů, tak větších vozidel SUV. Jeho prodeje hovoří samy za sebe a vůz má velmi dobře nakročeno v cestě pro nejúspěšnější model roku.
Nejen Model Y se ale těší velké popularitě. I menší Model 3 láká mnoho zájemců především kvůli nejlepší ceně ze všech dostupných elektromobilů značky. Je toho ale více, čím „trojka“ láká evropské zákazníky. Například menší a vhodnější karoserií pro městské jízdy a parkování. Prozatím tento model sjíždí z linek v šanghajské továrně. To by se ale mohlo změnit. Pro Teslu by bylo i logisticky výhodnější vozy vyrábět více lokálně.
Čtěte také: Tesla má problém. V její berlínské Gigafactory vládne čirý chaos, tvrdí zaměstnanci
Německý finanční novinář Felix Kern nedávno navštívil továrnu Tesly u Berlína, kde měl možnost hovořit s místními zaměstnanci. Ti byli až překvapivě sdílní a poskytli Felixovi mnoho zajímavých podnětů a informací. Podle některých Tesla zvažuje přistavění nových výrobních linek pro montáž Modelu 3, ale i Modelu S. Dokonce prý linka pro druhý jmenovaný model je již na svém místě. Nikdo se ale nezmínil o výrobě posledního z modelů, velkém SUV Model X.
Montážní linka pro Model 3 se zdá být velmi logickým krokem. Ovšem v současné situaci se zdá být zvláštní zahrnout i první z Tesel, Model S. Dvojice modelů S a X se již dříve v Evropě montovaly, konkrétně v Nizozemí. S příchodem faceliftovaných verzí došlo ale k uzavření provozu a všechny modely se pouze dovážely z jiných továren. Chtěla by Tesla s novými linkami obnovit provoz na zbytku svého portfolia a usnadnit dostupnost celé škály svých vozidel na evropském kontinentu?
Tesla pokračuje ve zvyšování a zrychlování výroby ve svém evropském závodě. Produkce Modelu Y je stále lepší a lepší, a proto se začíná spekulovat o možném rozšíření výroby o další modely z portfolia americké automobilky. Jestli právě myslíte na nový Cybertruck, zase tak optimističtí bychom nebyli.
Berlínská továrna začala vyrábět populární menší SUV Model Y se spuštěním továrny letos v březnu. Vůz je pro zájemce atraktivní především pro svůj bohatý prostor, skvělou spotřebu a rozumnou kombinaci vlastností jak sedanů, tak větších vozidel SUV. Jeho prodeje hovoří samy za sebe a vůz má velmi dobře nakročeno v cestě pro nejúspěšnější model roku.
Nejen Model Y se ale těší velké popularitě. I menší Model 3 láká mnoho zájemců především kvůli nejlepší ceně ze všech dostupných elektromobilů značky. Je toho ale více, čím „trojka“ láká evropské zákazníky. Například menší a vhodnější karoserií pro městské jízdy a parkování. Prozatím tento model sjíždí z linek v šanghajské továrně. To by se ale mohlo změnit. Pro Teslu by bylo i logisticky výhodnější vozy vyrábět více lokálně.
Čtěte také: Tesla má problém. V její berlínské Gigafactory vládne čirý chaos, tvrdí zaměstnanci
Německý finanční novinář Felix Kern nedávno navštívil továrnu Tesly u Berlína, kde měl možnost hovořit s místními zaměstnanci. Ti byli až překvapivě sdílní a poskytli Felixovi mnoho zajímavých podnětů a informací. Podle některých Tesla zvažuje přistavění nových výrobních linek pro montáž Modelu 3, ale i Modelu S. Dokonce prý linka pro druhý jmenovaný model je již na svém místě. Nikdo se ale nezmínil o výrobě posledního z modelů, velkém SUV Model X.
Montážní linka pro Model 3 se zdá být velmi logickým krokem. Ovšem v současné situaci se zdá být zvláštní zahrnout i první z Tesel, Model S. Dvojice modelů S a X se již dříve v Evropě montovaly, konkrétně v Nizozemí. S příchodem faceliftovaných verzí došlo ale k uzavření provozu a všechny modely se pouze dovážely z jiných továren. Chtěla by Tesla s novými linkami obnovit provoz na zbytku svého portfolia a usnadnit dostupnost celé škály svých vozidel na evropském kontinentu?