Španělský elektroskútr Ray 7.7 nabízí skvělé parametry, ovšem tahle sranda něco stojí

  • Ze Španělska přijíždí elektrický skútr Ray 7.7
  • Výrobce chce obohatit nabídku evropských skútrů
  • Výkon a dojezd jsou slibné, cena ale nepotěší
Elektrický skútr Ray 7.7

Elektrický skútr Ray 7.7 | foto: Ray

Elektrický skútr Ray 7.7 dokáže díky své 7,7kWh baterii zajistit dojezd až 150 kilometrů. Počet ujetých kilometrů se však bude měnit s rychlostí jízdy. Při rychlosti 100 km/h najedete až 110 km, při 80 km/h zvládnete vzdálenost přibližně 130 kilometrů a při tempu 50 km/h by neměl být problém pokořit hranici 160 kilometrů na jedno nabití.

S elektroskútrem Ray 7.7 rozhodně nebudete brzdou provozu

Motor o výkonu 10,7 kW (14,2 koní) umožní dosáhnout maximální rychlosti až 125 km/h a točivý moment 290 Nm bude s převahou zvládat většinu rychlých startů na semaforech. Nabíjení baterie z běžné zásuvky na 100 % si vyžádá 4hodinovou přestávku, na 80 % kapacity nabijete za 3,5 hodiny. Při použiti rychlonabíječky se časy nabíjení zkrátí na 2 hodiny 35 minut, respektive na hodinu a 50 minut při nabití na 80 %.

Za svůj dlouhý dojezd platí Ray 7,7 zvýšenou hmotností. Samotný elektroskútr váží 165 kilogramů, hodnota povoleného zatížení činí 155 kg. O zpomalení se starají dvoupístkové třmeny kombinovaného brzdového systému (CBS), jejichž kotouče mají průměr 260 mm vpředu a 220 mm vzadu. Podvozek tvoří rám z ocelových trubek, hydraulická vidlice předního kola se zdvihem 110 mm a dva zadní tlumiče se zdvihem 95 mm.

Elektrický skútr Ray 7.7

Elektrický skútr Ray 7.7 | foto: Ray


Čtěte také: Rakouský Horwin představil nové elektrické motorky pro letošní rok. Skvělý design zůstává


Navigace a varovný systém jsou v ceně

Kokpit tvoří 5palcový TFT displej s navigací, rozhraním Bluetooth a aplikací pro chytré telefony. Skútr nabízí tři jízdní režimy: City, Sport a Flow a k dispozici je také zpátečka. Osvětlení zajišťují LED světla. Úložný prostor je osvětlený a nabídne dostatek místa pro uložení integrální helmy. Varovný systém proti odcizení je propojen s chytrou aplikací v mobilním telefonu, která dokáže informovat majitele na dálku.

Základní verze Ray 7.7 je k dispozici v bílé a černé barvě a stojí 9 990 eur (necelých 250 tisíc korun). Lépe vybavený stroj s rychlonabíjením 3,3 kW a konektorem Typ 2 vyjde na 11 990 eur (necelých 300 tisíc korun). V tomto případě má zákazník na výběr z širší palety barev. Záruka platí 20 tisíc km nebo dva roky na vozidlo a 30 tisíc km nebo 3 roky na baterii.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Španělský elektroskútr Ray 7.7 nabízí skvělé parametry, ovšem tahle sranda něco stojí

  • Ze Španělska přijíždí elektrický skútr Ray 7.7
  • Výrobce chce obohatit nabídku evropských skútrů
  • Výkon a dojezd jsou slibné, cena ale nepotěší
Elektrický skútr Ray 7.7

Elektrický skútr Ray 7.7 | foto: Ray

Elektrický skútr Ray 7.7 dokáže díky své 7,7kWh baterii zajistit dojezd až 150 kilometrů. Počet ujetých kilometrů se však bude měnit s rychlostí jízdy. Při rychlosti 100 km/h najedete až 110 km, při 80 km/h zvládnete vzdálenost přibližně 130 kilometrů a při tempu 50 km/h by neměl být problém pokořit hranici 160 kilometrů na jedno nabití.

S elektroskútrem Ray 7.7 rozhodně nebudete brzdou provozu

Motor o výkonu 10,7 kW (14,2 koní) umožní dosáhnout maximální rychlosti až 125 km/h a točivý moment 290 Nm bude s převahou zvládat většinu rychlých startů na semaforech. Nabíjení baterie z běžné zásuvky na 100 % si vyžádá 4hodinovou přestávku, na 80 % kapacity nabijete za 3,5 hodiny. Při použiti rychlonabíječky se časy nabíjení zkrátí na 2 hodiny 35 minut, respektive na hodinu a 50 minut při nabití na 80 %.

Za svůj dlouhý dojezd platí Ray 7,7 zvýšenou hmotností. Samotný elektroskútr váží 165 kilogramů, hodnota povoleného zatížení činí 155 kg. O zpomalení se starají dvoupístkové třmeny kombinovaného brzdového systému (CBS), jejichž kotouče mají průměr 260 mm vpředu a 220 mm vzadu. Podvozek tvoří rám z ocelových trubek, hydraulická vidlice předního kola se zdvihem 110 mm a dva zadní tlumiče se zdvihem 95 mm.

Elektrický skútr Ray 7.7

Elektrický skútr Ray 7.7 | foto: Ray


Čtěte také: Rakouský Horwin představil nové elektrické motorky pro letošní rok. Skvělý design zůstává


Navigace a varovný systém jsou v ceně

Kokpit tvoří 5palcový TFT displej s navigací, rozhraním Bluetooth a aplikací pro chytré telefony. Skútr nabízí tři jízdní režimy: City, Sport a Flow a k dispozici je také zpátečka. Osvětlení zajišťují LED světla. Úložný prostor je osvětlený a nabídne dostatek místa pro uložení integrální helmy. Varovný systém proti odcizení je propojen s chytrou aplikací v mobilním telefonu, která dokáže informovat majitele na dálku.

Základní verze Ray 7.7 je k dispozici v bílé a černé barvě a stojí 9 990 eur (necelých 250 tisíc korun). Lépe vybavený stroj s rychlonabíjením 3,3 kW a konektorem Typ 2 vyjde na 11 990 eur (necelých 300 tisíc korun). V tomto případě má zákazník na výběr z širší palety barev. Záruka platí 20 tisíc km nebo dva roky na vozidlo a 30 tisíc km nebo 3 roky na baterii.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."