Mezi současným šéfem Volkswagenu a šéfem Tesly panuje velké přátelství, jak jsme viděli třeba vloni, když Herbert Diess pozval do Německa Elona Muska na testovací jízdu jejich elektromobilu Volkswagen ID.3. Baví se spolu a respektují i přesto, že dělají v konkurenčních firmách.
Stačilo ale málo a mohli být oba na jedné lodi. Když Herbert Diess v roce 2014 končil po třinácti letech v automobilce BMW, dostal nabídku od Elona Muska, který nechtěl být CEO Tesly navěky. Smlouva už byla dokonce připravena, jak uvádí server Business Insider, jenže Diess skončil v koncernu Volkswagen.
Jeden z nejuznávanějších lidí v automobilovém průmyslu nastoupil do vedení německého koncernu Volkswagen po obrovském skandálu přezdívaném dieselgate, kde docházelo k emisním podvodům.
Je docela možné, že před šéfováním americkému tehdy teprve startupu v podobě Tesly dal přednost očištění největšího evropského koncernu, u kterého začal s rozsáhlou elektrifikací a do roku 2030 má vskutku velké ambice s elektromobilitou.
Čtěte také: Šéf Volkswagenu jde na Twitter, chce být druhým Elonem Muskem?
Důvody, proč Herbert Diess upřednostnil Volkswagen před Teslou, však neznáme. Tiskový mluvčí VW na dotaz odpověděl jen: „Bez komentáře.“
Mezi současným šéfem Volkswagenu a šéfem Tesly panuje velké přátelství, jak jsme viděli třeba vloni, když Herbert Diess pozval do Německa Elona Muska na testovací jízdu jejich elektromobilu Volkswagen ID.3. Baví se spolu a respektují i přesto, že dělají v konkurenčních firmách.
Stačilo ale málo a mohli být oba na jedné lodi. Když Herbert Diess v roce 2014 končil po třinácti letech v automobilce BMW, dostal nabídku od Elona Muska, který nechtěl být CEO Tesly navěky. Smlouva už byla dokonce připravena, jak uvádí server Business Insider, jenže Diess skončil v koncernu Volkswagen.
Jeden z nejuznávanějších lidí v automobilovém průmyslu nastoupil do vedení německého koncernu Volkswagen po obrovském skandálu přezdívaném dieselgate, kde docházelo k emisním podvodům.
Je docela možné, že před šéfováním americkému tehdy teprve startupu v podobě Tesly dal přednost očištění největšího evropského koncernu, u kterého začal s rozsáhlou elektrifikací a do roku 2030 má vskutku velké ambice s elektromobilitou.
Čtěte také: Šéf Volkswagenu jde na Twitter, chce být druhým Elonem Muskem?
Důvody, proč Herbert Diess upřednostnil Volkswagen před Teslou, však neznáme. Tiskový mluvčí VW na dotaz odpověděl jen: „Bez komentáře.“